Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات دقیق و پیچیده اطلاعاتی، فنی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی، عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولان نظام در شامگاه ۲۰ بهمن ماه سال جاری در بازار رضا (ع) مشهد که از عوامل گروهک پلید وجنایت کار منافقین است، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنا بر مستندات کشف شده از محل اختفای نامبرده، این فرد درصدد انجام اقدامات ضد امنیتی و هنجارشکنانه دیگری نیز بوده که در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) گرفتار آمده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی برادر فرد دستگیر شده از منافقین به هلاکت رسیده در عملیات مرصاد بوده است.

این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد های اطلاعاتی و امنیتی کشور و همکاری و همراهی ملت ایران، با آمادگی کامل هر گونه اقدام ضد امنیتی و هنجار شکنی علیه ارزش های انقلابی و ملی را رصد و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه بازار رضای مشهد هک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد "محمد زیدی" گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

سرگرد زیدی گفت: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است