Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  احترام به ارباب رجوع و تلاش برای رضایتمندی مردم باید در تمامی واحدهای ثبتی نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با روسای واحدهای ثبتی استان تهران با بیان این مطلب گفت:  مدیران باید از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق سیاست های نظام و اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه بر تسریع در اجرای کاداستر افزود: اجرای کاداستر اولویت کشور است و باید تمام روسای واحدهای ثبتی با تمام توان در کنار تعامل با دستگاه های مرتبط در اجرای آن تلاش کنند. معاون رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار (كاداستر) كشور جهت مستندسازی اراضی ملی و کشاورزی گفت: با اتمام‌ کاداستر اراضی ملی کشور، کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد که راه اندازی قرارگاه ملی اراضی کشاورزی آغازی بر این امر است و لازم است همه مدیران با استفاده از تمام ظرفیت ها و تعامل با دستگاههای دیگر سعی کنند این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد. وی با اشاره به حرکت سازمان به سمت هوشمندسازی فرآیندها تاکید کرد: حرکت سازمان در راستای اصلاح فرآیندها بر پایه فناوری اجتناب ناپذیر است، بنابراین باید افرادی در این حوزه به کار گرفته شوند که از تسلط کافی در این حوزه برخوردار باشند. وی با بیان اینکه آموزش محوری و کادر سازی لازمه پویایی سازمان است بیان داشت: توجه به موضوع شناسایی افراد نخبه و کاردان و آموزش این افراد باید به عنوان یک اصل در سازمان ثبت اسناد و املاك كشور مورد توجه همه مدیران باشد و با ایجاد انگیزه در کارمندان تلاش شود تا افراد توانمند سازمان را در مسیر تحول و تعالی کمک کنند. بابایی بر نظارت دقیق مدیران بر زیر مجموعه های تحت مدیریتی خود تاکید کرد و گفت: مدیران ثبتی باید با تلاش و کار جهادی در راستای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد جدیت داشته و با برنامه ریزی و بازدیدهای منظم و سرزده در تحقق این مهم کوشا باشند.در پایان روسای واحدهای ثبتی به ارایه گزارش عملكرد واحد ثبتی خود پرداخته و پیشنهادات خود را برای بهبود عملكرد سازمان و فرآیندهای ثبتی مطرح نمودند.   


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت اسناد واحدهای ثبتی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف احشام قاچاق در بندرلنگه

سرهنگ محمدامین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه گفت: مأموران انتنظامی شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، از دپوی احشام قاچاق در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی دقیق از محل دپو، ۲۵ رأس گوسفندکه بصورت گله‌ای رها گردیده بود کشف و احشام را جهت سیر مراحل قانونی توسط یک دستگاه خودرو کمکی به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌