Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:38:29 GMT

«الشواهد الربوبیه» به چاپ دهم رسید

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۵۸۷

«الشواهد الربوبیه» به چاپ دهم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «الشواهد الربوبیه (ملاصدرا)» نوشته جواد مصلح به‌تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دهم رسیده است.

این‌کتاب، اثری از ملاصدرا در فلسفه و کلام به زبان عربی است. ملّاصدرا (فیلسوف بزرگ قرن ۱۱ ق) این کتاب را در پنج «مشهد» تألیف کرده است و هر مشهد به چند «شاهد» و هر شاهد به چند «اشراق» تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست مشاهد کتاب از این قرار است:

مشهد اوّل در امور عامّه؛ مشهد دوم در وجود خداوند و آفرینش؛ مشهد سوم در علم معاد؛ مشهد چهارم در اثبات معاد جسمانی و مشهد پنجم در نبوّت و ولایت. حاج ملّاهادی سبزواری، فیلسوف معروف قرن ۱۳ ق معروف‌ترین شرح را بر این کتاب نوشته است. کتاب حاضر ترجمه و تفسیری منقّح از این اثر به قلم مرحوم دکتر جواد مصلح به زبان فارسی است.

چاپ دهم این کتاب در ۵۱۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت 130 هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5429189

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سروش فلسفه ملاصدرا معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی انقلاب اسلامی ایران تجدید چاپ انتشارات سوره مهر ادبیات کودک و نوجوان رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی تازه های نشر برنامه زاویه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران محمود فرشچیان کتاب محمود اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504