Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:22:20 GMT

پروژه های گاز و راه آهن شاخصه توسعه خاش

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۴۶۴۴

پروژه های گاز و راه آهن شاخصه توسعه خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های راه و گازرسانی از شاخصه های مهم توسعه در این شهرستان مرزی به شمار می روند.

به گزارش ایسنا- صاحب گل صالحی در حاشیه بازدید از پروژه های خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش و یک قطعه از جاده خاش به ایرانشهر به خبرنگاران بیان کرد: هم اینک پروژه شاخص خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش از مسیرهای سخت گذر به خوبی و با سرعت و شتاب و کیفیت بالایی به طول 146 کیلومتر در حال اجرا بوده و امید می رود تا بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 44 کیلومتر از خط انتقال گاز 16 اینچی از خاش به ایرانشهر به پایان رسیده و 102 کیلومتر از مسیر سخت گذر آن نیز با سرعت بالایی در حال اجرا و تکمیل شدن است.

صالحی ادامه داد: تاکنون برای اجرای این پروژه افزون بر یکهزار میلیارد تومان هزینه شده و مصارف مهم آن در حوزه مصرف خانگی، صنعتی و خدمات خواهد بود و قطعا مشکلات مردم شهرستان در این موضوع کاهش می یابد.

فرماندار خاش اظهار داشت: هم اینک منطقه به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل و ابرپروژه های مهمی در حال اجرا هستند و در حوزه راه نیز 17 کیلومتر از قطعه دوم خاش به ایرانشهر در حال اجرا بوده که امید می رود تا پایان سال هشت کیلومتر از روسازی آن تکمیل شود و از مسیر ایرانشهر به خاش هم پروژه در حال اجرا است.

صالحی گفت: 42 کیلومتر از پروژه قطعه پنج راه خاش به زاهدان نیز با هدف ایجاد بزرگراه و کاهش سوانح جاده ای و ایمن سازی محورها در دستور کار دولت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حال اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود