Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته هجدهم لیگ یک (آزادگان) فوتبال کشور امروز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ با برگزاری ۹ دیدار همزمان آغاز می‌شود که در یکی از دیدار‌ها تیم فوتبال ملوان به مصاف آرمان گهر می‌رود.

برنامه دیدار های هفته هجدهم لیگ آزادگان

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰

پارس جنوبی جم - مس شهر بابک / ساعت ۱۴:۰۰ آرمان گهر - ملوان / ساعت ۱۴:۰۰ شهرداری همدان - ماشین‌سازی‌تبریز / ساعت ۱۴:۰۰ رایکا بابل - استقلال ملاثانی / ساعت ۱۴:۰۰ قشقایی شیراز - شاهین شهرداری‌بوشهر / ساعت ۱۴:۰۰ ویستاتوربین تهران - خوشه طلایی ساوه / ساعت ۱۴:۰۰ استقلال خوزستان - سایپا / ساعت ۱۴:۰۰ مس کرمان - شمس آذر قزوین / ساعت ۱۴:۰۰ شهرداری آستارا - خیبر خرم‌آباد / ساعت ۱۴:۰۰ آرمان گهر - ملوان

تیم فوتبال ملوان با کسب ۳۹ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده نخست لیگ یک (آزادگان) قرار دارد، اما تیم فوتبال آرمان گهر با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده چهارم لیگ یک فوتبال ایران جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال آرمان گهر در هفته هفدهم لیگ یک به مصاف تیم فوتبال استقلال ملاثانی رفت، این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی شد و هر ۲ تیم امتیاز این دیدار را بین خود تقسیم کردند. تیم فوتبال ملوان هم در چارچوب دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ یک به مصاف ویستاتوربین تهران رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد.

شهرداری آستارا - خیبر خرم‌آباد

 شهرداری آستارا با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده دهم لیگ فوتبال یک جای گرفته است، اما در آن سوی میدان خیبر خرم‌آباد عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۷ مسابقه در جایگاه دوم لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته هفدهم لیگ یک فوتبال ایران به مصاف مس کرمان رفت، اما این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید و هر ۲ تیم امتیاز این دیدار را بین خود تقسیم کردند. تیم فوتبال شهرداری آستارا هم به مصاف تیم  پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست داد.

مس کرمان - شمس آذر قزوین

مس کرمان با کسب ۳۳ امتیاز از ۱۷ بازی در سوم جدول لیگ یک جای گرفته اما شمس آذر قزوین با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۷ بازی در رده چهاردهم لیگ یک (آزادگان) قرار دارد.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته هفدهم لیگ یک فوتبال کشور به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت، اما این دیدار با نتیجه بدون گل به اتمام رسید، اما در آن سوی میدان تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مصاف تیم رایکا بابل رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شهرداری همدان - ماشین‌سازی‌تبریز

تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۷ مسابقه در رده یازدهم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار دارد، اما تیم فوتبال ماشین‌سازی‌تبریز با کسب ۵ امتیاز از ۱۷ بازی در جایگاه هجدهم و آخر لیگ یک (آزادگان) قرار دارد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در چارچوب دیدار‌های هفته هفدهم لیگ یک (آزادگان) فوتبال ایران به مصاف تیم سایپا رفت و با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد، اما تیم فوتبال ماشین‌سازی‌تبریز در دیدار هفته هفدهم خود مقابل شاهین شهرداری‌بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

برنامه دیدار های هفته نوزدهم لیگ آزادگان

شنبه ۷ اسفند

سایپا - قشقایی شیراز / ساعت ۱۴:۳۰ ملوان - شهرداری همدان / ساعت ۱۴:۳۰ ماشین سازی تبریز - رایکا بابل / ساعت ۱۴:۳۰ خیبر خرم آباد - پارس جنوبی جم / ساعت ۱۴:۳۰ مس شهر بابک - مس کرمان / ساعت ۱۴:۳۰ خوشه طلایی ساوه - شهرداری آستارا / ساعت ۱۴:۳۰ شمس آذر قزوین - استقلال خوزستان / ساعت ۱۴:۳۰ شاهین شهرداری بوشهر - آرمان گهر/ ساعت ۱۵:۰۰ استقلال ملاثانی - ویستاتوربین تهران / ساعت ۱۵:۰۰

بیشتر بخوانید

پیروزی دقیقه نودی ملوان مقابل ویستاتوربین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال ایران اخبار ورزشی لیگ یک فوتبال ایران هفته هفدهم لیگ یک ماشین سازی تبریز شهرداری آستارا دیدار های هفته شهرداری همدان خیبر خرم آباد شمس آذر قزوین مصاف تیم تیم فوتبال ساعت ۱۴ ۰۰ ساعت ۱۴ ۳۰ آرمان گهر مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا