Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:48:41 GMT

عصبانیت استراماچونی سوژه داغ قطری‌ها +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۵۴۸۲

عصبانیت استراماچونی سوژه داغ قطری‌ها +فیلم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی الغرافه در حین بازی با الوکره به شدت عصبانی شد و به بازیکنش حمله ور گشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الغرافه قطر شب گذشته در هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الوکره که امید ابراهیمی را در اختیار دارد، رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

الغرافه در این بازی در دقیقه ۵۴ بازی با اخراج احمد علاء ۱۰ نفره شد و در نهایت به دلیل این ضربه بزرگ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق جنجالی در این بازی میان استراماچونی سرمربی الغرافه با احمد علاء رخ داد. سرمربی سابق استقلال در هنگام خروج علاء به طرف این بازیکن حمله ور شد و عصبانیتش را به شکل بدی نشان داد.

دانلود

سرمربی ایتالیایی به او بلند گفت: به تو دیگر نیاز ندارم. این اقدام سرمربی سابق استقلال سوژه داغ شبکه «الکاس» و کارشناسان شد.

تمام کارشناسان شبکه قطری اقدام استراماچونی را محکوم کردند و این رفتار از سوی مربی ای حرفه ای مثل استراماچونی را دور از انتظار دانستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت آندرا استراماچونی الوکره لیگ ستارگان قطر الغرافه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفر‌های او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

این عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.

 

منبع: برترین ها

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد