Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف "دولت قانون" و دبیرکل "عصائب اهل الحق" عراق در سخنانی نسبت به توییت اخیر رهبر جریان صدر و اشاره به تهدید شدنش توسط برخی طرف‌ها واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در واکنش به توییت اخیر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر این کشور نوشت: تلاش‌های ما برای حفظ امنیت و حاکمیت قانون و رد قانون شکنان قابل توجه است، اما از افزایش شمار این افراد در سال‌های اخیر متأسفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توئیتی نوشت: ما قاطعانه آنچه را که اخیرا در رسانه‌ها درباره تهدید شدن برخی شخصیت‌های سیاسی شنیده‌ایم، رد می‌کنیم.

المالکی در ادامه از افزایش صحبت‌ها درباره تهدید بدون ارائه ادله ابراز تعجب کرد و افزود: اگر این تهدیدها صحت دارد ما از این افراد می‌خواهیم که ادله و شواهدشان را به دادگاه ارائه دهند و ما در چنین صورتی با آنها همبستگی خواهیم کرد و اگر این تهدیدات با شواهد قاطعانه ثابت نشود ما از دستگاه قضا می‌خواهیم که این افراد را برای جلوگیری از برهم زدن امنیت، ثبات و آرامش در کشور مجازات کند.

قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نیز در توییتی در واکنش به توییت مقتدی صدر نوشت: فرد امین به شما خیانت نمی‌کند، اما گاهی به خائن اعتماد می‌شود.

وی افزود: بعد از ثابت شدن شایعات درباره تهدید برخی طرف‌های سیاسی باید گفت که این تلاشی خبیثانه توسط یکی از شخصیت‌های معروف به روابط خارجی‌اش بوده که این تهدید را منتقل کرده است و هدف از این دروغگویی فتنه انگیزی میان شیعیان بوده است.

الخزعلی با بیان اینکه آنچه در دو روز گذشته رخ داد، گواهی بر پابرجا بودن طرح فتنه است و باید همواره مراقب آن بود، خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی که درحال حاضر مورد اعتماد گروه‌های مشخص بوده؛ اساسا شخصیت‌هایی غیر امانتدار هستند.

وی ادامه داد: همانطور که گفته شده است؛ انسان امین خیانت نمی‌کند اما گاهی انسان خائن مورد اعتماد قرار گیرد؛ درمان صحیح در چنین مواردی ارتباط مستقیم یا مراجعه به دستگاه قضایی به دور از رسانه‌ها است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که مقتدی صدر در توییتی اظهار کرد که در مقابل تهدید کنندگان شرکا و هم‌پیمانان خود در دولت اکثریت ملی سکوت نخواهد کرد.

مقتدی صدر در ادامه این توییت نوشت: از اینجا می‌گویم، دیگر تهدید بس است، ما کشور را به دست مفسدان برنمی‌گردانیم و وطن را به کسانی که پشت مرزها هستند نمی‌فروشیم. ببیشتر مردم عراق موافق دولت اکثریت ملی هستند، ما بیکار نخواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد که تروریسم و ​​فساد ما را کنترل کند. تاریخ ما سرشار از قدرت، صبر و استواری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقتدي صدر نوري المالكي قیس الخزعلی درباره تهدید مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا روایت کرده است، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند. از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901809

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی