Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:20:09 GMT

آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته از ششم اسفند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۶۰۵۷

آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته از ششم اسفند

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو از ۶ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله از اردوهای ملی پوشان کاراته کشورمان با حضور ۴ نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور در هر وزن و ملی‌پوشان کشورمان که برای مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، از ششم اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مسکینی و مجید حسن‌نیا در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، سید علی کریمی و امیررضا میرزایی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، علی اصغر آسیابری و مهدی شهگل در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری نیز در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم ملی پوشان کشورمان هستند که برای حضور در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند.

همچنین مقام آوران مسابقات قهرمانی کشور که در اولین مرحله اردوی تیم ملی آقایان حضور خواهند داشت به شرح زیر است:

وزن منفی ۶۰ کیلوگرم: علی اکبر بختیاری، پوریا اقدسی، سینا جلیلیان و محمد حسین قاسمی
وزن منفی ۶۷ کیلوگرم: علیرضا فرجی، هادی کیانی، مرتضی نعمتی و حمیدرضا اسمعیلی
وزن منفی ۷۵ کیلوگرم: سامان عدالتی، الیاس محمدزاده، علیرضا حیدری و علی رحیمی
وزن منفی ۸۴ کیلوگرم: امیرحسین فداکار، اسماعیل معتمدی، امیر اسلامی و رئوف دست افکن
وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم: محمود نعمتی، مجید نیکوهمت، سامان حیدری و علیرضا اکبری حضور خواهد داشت.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی آقایان، نفرات دعوت شده به مرحله اول اردوی تیم ملی، باید ساعت ۱۸ روز جمعه ششم اسفند در هتل آکادمی ملی المپیک حضور داشته باشند تا پس از انجام تست پی سی آر و قرنطینه، تمرینات شان از صبح روز شنبه هفتم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهد داشت. اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تشکیل می‌شود.

کد خبر 556953

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته فدراسیون کاراته هیأت کاراته استان اصفهان کاراته بانوان سرمربی تیم ملی کاراته شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسابقات قهرمانی وزن منفی ۸۴ کیلوگرم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته