Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به تأکیدات رییس جمهور در ستاد ملی کرونا مبنی بر «تلاش مسئولان کشور برای مدیریت هوشمندانه بیماری کرونا و تداوم فعالیت‌های دستگاه‌ها و حوزه‌های اجتماعی و ایجاد امید و نشاط در مردم» و تأکید وزیر کشور مبنی بر «عدم اختیار استانداران برای تعطیلی همه مدارس»، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، بخشنامه ممنوعیت تعطیلی سراسری و کلی مدارس جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بخشنامه، تعطیلی کلی وسراسری مدارس «ممنوع» است، اما ستادهای استانی در این خصوص اختیار دارند بر اساس شدت بیماری و درگیری ابتلا به کرونا، به صورت منطقه‌ای و شهرستانی، مدارس و مراکز آموزشی را تعطیل و ‌محدودیتهای دیگر را برقرار کنند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش مدارس مراکز آموزشی ویروس کرونا تعطیلی مراکز آموزشی اومیکرون اخبار مرتبط مدارس را نباید تا این حد تعطیل می‌کردیم تکذیب شایعه تمدید تعطیلی مدارس تا اردیبهشت‌ احتمال طولانی شدن سال تحصیلی وجود دارد؟ تعطیلی سراسری مدارس نداریم تعطیلی مدارس سیرجان و نجف‌ شهر بخاطر کرونا تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در گرو یک تصمیم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها ممنوعیت تعطیلی کلی و سراسری مدارس و مراکز آموزشی مزرعه گلایول در بوشهر + عکس صالح آبادی میزان بدهی بانک ها را اعلام کرد دوگانه تغییر فاز نرخ در بازار پتروشیمیایی ها نظام مالی قراردادهای بازارگردانی جراحی اقتصاد و معیشت مردم نرخ رسمی ۲۵ ارز ثابت ماند قیمت وام مسکن نزولی شد؛ کاهش قیمت ادامه دارد؟ بیم و امید برجامی در بورس تغییرات آب و هوایی چه تاثیری در انتقال بیماری دارد یک تلفن بی سیم هم قیمت دو کیلو گوشت + جدول قیمت جبهه‌‌‌‌ بندی برجامی در تالار شیشه‌‌‌‌ ای سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / حکشتی درصدر تقاضای سهامداران قرار گرفت مجوز مجلس به وزارت نفت برای فروش فرآورده نفتی پالایشگاه آبادان دستور رییسی برای پرداخت فوری عیدی بازنشستگان اخبار متناقض درباره مالیات خانه های خالی مسکن حمایتی مسکن رانتی است عملیات های ریاضی چگونه در مغز انجام می شود؟ قیمت دلار ۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ جبران جزیی ضرر بازار رمزارزها رشد حدود پنج هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات ۷ اصل ساده سازی مجوزها جزییات دومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ درآمد ثابت ها چرا زیانده شدند؟ بی خوابی را با این نوع کلم درمان کنید! احیای برجام به شکل اولیه پیش بینی بورس با نیم نگاهی به برجام بازدید از شعب استان البرز بانک ایران زمین جزو سه کشور مهم تولیدکننده و صادرکننده گاز هستیم فوبیا چیست و چرا ایجاد می شود؟ آشنایی با خواص لیموشیرین سیل و رانش زمین ۱۵۰ برزیلی را کشت مدت زمان قرنطینه اومیکرون افزایش می یابد؟! آنتی بادی این نوع واکسن تا یک سال بالا می ماند! ترفندهای جالب ویرایش عکس و ویدیوی اینستاگرام آیا سرشبکه های قاچاق کالا و ارز قابل شناسایی هستند؟ مکرون میانجی بزرگ اوکراین هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی رییس فدراسیون دوومیدانی: پنجره ما هم مانند فوتبالی‌ ها بسته است ابراهیمی برنده دوئل با دیاباته و استراماچونی گلزنی انصاری فرد برای آاک آتن با فرصت طلبی + فیلم سایدبای ساید سامسونگ چند؟ (جدول) تاثیر مصرف آنتی بیوتیک بر میکروب های روده پس از اشغال به تحریم ها نیازی نداریم رزمایش آمریکا و لهستان در نزدیکی اوکراین چرا قیمت نفت ریزش کرد؟ چه کسانی با حذف ارز ترجیحی سبد معیشتی دریافت می کنند؟ برکناری افرادی که در برابر طرح آزادسازی ساحل مقاومت کنند جاده چالوس همچنان مسدود است توافق به سود همه طرف‌ ها است بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش مدارس مراکز آموزشی ویروس کرونا تعطیلی مراکز آموزشی اومیکرون مراکز آموزشی تعطیلی مدارس سراسری مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ساخت و تحویل ۳۰۰ کلاس درس در استان اردبیل با همراهی خیران و اعتبارات دولتی پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار داشت: امسال بساط مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در قالب طرح شهید پناهی در استان اردبیل برچیده می‌شود و پروژه‌های احداثی در این زمینه با پیشرفت 70 درصد در حال انجام است.

وی از اعلام آمادگی خیر کشوری برای برچیدن مدارس کانکسی در کشور بالای هفت دانش‌آموز خبر داد و تصریح کرد: این خیر در استان اردبیل نیز پنج مدرسه یک و 2 کلاسه را در حال احداث دارد که عمده این واحدهای آموزشی در مناطق محروم در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: در قالب 44 پروژه انتقال مدارس کانکسی به فضاهای آموزشی ایمن در دستور کار است و امیدواریم شرایط مطلوبی را برای تحصیل دانش‌آموزان در مناطق مختلف شهری و روستایی فراهم کنیم.

محمدی‌خلفلو افزود: در شهر اردبیل به یک‌هزار کلاس درس نیاز داریم تا وضعیت موجود بهبود یافته و برای تثبیت این شرایط باید تداوم ساخت واحدهای آموزشی را به ویژه در مناطق مهاجرپذیر نظیر اردبیل و پارس‌آباد شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در افق بلند مدت 10 ساله نیز باید ساخت پنج هزار کلاس درس پیش‌بینی شود تا ما یک شرایط ایده‌آلی را در این حوزه شاهد باشیم.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: 27 اردیبهشت این جشنواره در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود تا از ظرفیت خیران و گروه‌های مختلف جامعه برای ساخت مدرسه استفاده کنیم.

محمدی‌خلفلو اضافه کرد: در جشنواره امسال فرآیند را در طول یک هفته انجام می‌دهیم که جمعه این هفته همایش پیاده‌روی با محوریت جشنواره بیست و ششم برگزار خواهد شد و در طول هفته آینده نیز برنامه‌های مختلفی در پاسداشت مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی را نظیر افتتاح پروژه‌های آموزشی و بازدید خیران از مجموعه‌های احداثی شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این هفته تلاش خواهیم کرد تا خیران مدرسه ساز را بیشتر با موضوعات ساخت مدرسه درگیر کنیم تا آنها در قالب مسئولیت اجتماعی بتوانند در کنار سایر کارخانجات، واحدهای تولیدی، نهادها و سازمان‌های متعدد در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: بیشتر از خیران مدرسه‌ساز، ما به دنبال مدرسه یاران هستیم چرا که هزینه ساخت مدرسه بسیار بالا است و ما از کمک‌های مردمی و گروه‌های مختلف استفاده خواهیم کرد تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تجهیز واحدهای آموزشی را شاهد باشیم.

محمدی‌خلفلو تصریح کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با همراهی خیران و نهادهای مختلف در قالب مسئولیت اجتماعی است تا سرانه فضاهای آموزشی در استان اردبیل به ویژه در چهار شهرستان پارس‌آباد، اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال ارتقا یابد.

وی گفت: در همین راستا ساخت 2 هزار کلاس درس جز رویکردهای اصلی محسوب می‌شود که 500 کلاس درس به همت خیران، 500 کلاس درس با اعتبارات ملی و استانی و بیش از یک‌هزار کلاس درس نیز از محل مولدسازی در این استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل هدف از برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز را قدر دانستن ظرفیت عظیم خیران و احداث واحدها با همت آنها عنوان کرد و افزود: امسال طرح مدرسه‌یاری و جمع‌آوری کمک‌ها و احسانات مردمی را برای ساخت و خرید تجهیزات مورد نیاز هدف‌گذاری کردیم تا بتوانیم بخشی از آسیب‌ها و دغدغه‌ها را رفع کنیم.

محمدی‌خلفلو به ایمن‌سازی واحدهای آموزشی با استانداردهای مورد تاکید در سطح ملی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم در کنار نوسازی مدارس، راه و شهرسازی نیز در ساخت مدرسه به ازای توسعه واحدهای مسکونی نهضت ملی گام‌های جدی را بردارد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟