Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «آواز پرنده‌ای» با هنرمندی علی خدایی، مهدی امینی و میلاد قریشی است که به تازگی در ژانر موسیقی ایرانی منتشر شده است.

«پیش درآمد همایون» با تقدیم به محمدرضا ابراهیمی به آهنگسازی مهدی امینی، «مقدمه آواز و ضربی» با شعر حسین منزوی، تصنیف «آواز پرنده‌ای» به آهنگسازی مهدی امینی و شعر احمد شاملو، قطعات تشکیل شده این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی امینی نوازنده تار و آهنگساز، علی خدایی خواننده، میلاد قریشی تمبک و سازهای کوبه‌ای، صادق نوری صدابردار، مجید کاشانی گرافیست گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

مهدی امینی از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در رشته موسیقی ایرانی به اتمام رسانده است. این هنرمند تاکنون ضمن انتشار آلبوم «رنگ در رنگ» به عنوان آهنگساز و نوازنده به همراهی پژمان حدادی حضور داشته است. ضمن اینکه ۱۰ سال همکاری مستمر با گروه «شهناز» به خوانندگی محمد رضا شجریان و سرپرستی مجید درخشانی، تاسیس و سرپرستی گروه «هرّست» و اجرای چندین کنسرت در سالن رودکی و نیاوران در قالب تکنوازی و گروه نوازی نوازندگی تار در آلبوم «سودایی» به آهنگسازی سامان صمیمی و خوانندگی علیرضا قربانی حضور داشته است.

علی خدایی هم از هنرمندان فعال موسیقی ایرانی در عرصه خوانندگی است که چندی پیش هم در چارچوب برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همراه با ارکستر ملی ایران به رهبری بردیا کیارس به‌عنوان خواننده حضور داشت. از جمله آلبوم‌هایی که تاکنون از علی خدایی در بازار موسیقی منتشر شده می‌توان به مجموعه‌های «رامشگر» و «رندانه» اشاره کرد.

کد خبر 5429697 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی موسیقی ردیف دستگاهی ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر محمد مهدی اسماعیلی کارگردان تئاتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سریال ایرانی رادیو صبا حضور هنر ایران در جهان فیلم موقعیت مهدی موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر سینمای مستند حوزه هنری مهدی امینی علی خدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت