Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:14:34 GMT

رایکا ۳ بازیکن جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۰۴۲

رایکا ۳ بازیکن جدید جذب کرد

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سید جواد شفیعی مدافع باتعصب تیم رایکا که فصل گذشته مصدوم شده و نیم فصل اول امسال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود با عقد قراردادی رسمی به جمع چیتا‌ها بازگشت.

شفیعی، سابقه حضور در تیم‌های خونه به خونه، شهدا بابلسر و مقاومت تهران را نیز در کارنامه دارد.

مهرشاد عبداللهی هافبک جوان و ۱۹ ساله تیم استقلال تهران که در نیم فصل اول در این تیم حضور داشت، پس از توافق با مدیران باشگاه رایکا، با عقد قراردادی رسمی به جمع چیتا‌ها ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبداللهی فصل گذشته نیز در تیم رایکا حضور داشت و بازی‌های درخشانی نیز انجام داد، اما پس از نیم فصل دوری از جمع چیتاها، مجددا پیراهن این تیم را می‌پوشد.

عارف حاجی عیدی هافبک دفاعی جوان تیم سایپا که سابقه ۷ سال بازی در این تیم را دارد، با عقد قراردادی قرضی و تا پایان فصل، رایکا را همراهی می‌کند.

حاجی عیدی فصل گذشته ۱۱ بار برای سایپا در لیگ برتر بازی کرد و در این فصل نیز ۸ با پیراهن این تیم در لیگ یک به میدان رفت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیگ یک فوتبال هیات فوتبال مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش