Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین بار، ۷ دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه بین‌المللی مجری پنل‌های تخصصی در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم خواهند بود.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به همت واحد بین‌الملل پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و در راستای تحقق شعار دیپلماسی علمی ورزش در سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در اقدامی کم‌نظیر ۷ دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه بین‌المللی معتبر موافقت خود را برای برگزاری ۱۰ پنل تخصصی در همایش اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالج آمریکایی پزشکی ورزشی ACSM، انجمن ملی قدرت و بدنسازی آمریکا NSCA، دانشگاه آلبورگ دانمارک، دانشگاه di Chieti-Pescara ایتالیا، پژوهشگاه علوم ورزشی ژاپن، پژوهشگاه علوم ورزشی کره جنوبی، پژوهشگاه علوم ورزشی هنگ‌کنگ، در برگزاری این پنل‌ها با بیش از ۳۵ سخنرانی علمی مشارکت خواهند داشت.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پنل‌های تخصصی حضور اساتید خارجی دانشگاه‌های مذکور به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه پنل‌ها هستند که با پیگیری و تحت نظارت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌ریزی‌شده است.

شایان‌ذکر است، سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با شعار «فعالیت بدنی و عصر مدرن»، با حضور اساتید برجسته و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی با محوریت: فعالیت بدنی و تندرستی، ارتقای عملکرد در ورزش قهرمانی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش، جنبه‌های رفتاری تمرین و فعالیت بدنی، ورزش معلولین، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مهندسی، فناوری و نوآوری در ورزش، بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش، ورزش و کرونا و همچنین «جایزه بین‌المللی سال ۲۰۲۲ پژوهشگر جوان پژوهشگاه تربیت‌بدنی»، جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاورد‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیاز‌های جامعه و توسعه ملی و بین‌المللی در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون دوچرخه‌سواری به بی‌اطلاعی از بدهی‌های اخیر

انتهای پیام/

برچسب ها: تربیت بدنی علوم ورزشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تربیت بدنی علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • همایش پیاده روی در یاسوج