Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل نوفرستی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر پیش ثبت نام برای سفر عتبات انجام می‌شود و علاقمندان به پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه ثبت‌نام عتبات عالیات https://atabatorg.haj.ir اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان خراسان جنوبی بیان کرد: پس از پایان مهلت پیش ثبت‌نام عتبات، از بین متقاضیان قرعه‌کشی شده و اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوفرستی با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی ۳۶ دفتر زیارتی در سراسر استان و مراکز بخش‌ها این پیش ثبت‌نام را انجام می‌دهند و افراد می‌توانند به این دفاتر مراجعه و یا از طریق فضای مجازی اقدام کنند، ادامه‌داد: در مورد قیمت‌ها نیز تفاوت چندانی با گذشته نکرده است تنها اینکه در ایام نوروز معمولاً قیمت هتل‌ها اندکی بیشتر است.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: در ایام نوروز سفر عتبات یک هفته‌ای خواهد بود و تمام تلاش همکاران ما بر این است که به درخواست همه علاقمندان به زیارت اباعبدالله (ع) پاسخ مثبت داده و شرایط سفر آنان را فراهم کنیم.

وی درباره سفر زمینی به عتبات نیز یادآور شد: بر اساس آنچه که مسئولان مرتبط گفته‌اند سفر زمینی به کربلا و نجف از ایام ماه شعبان آغاز خواهد شد و از این جهت هنوز هزینه‌های سفر زمینی به عتبات مشخص نشده است.

گفتنی است طبق اعلام مسئولان امر با توجه به تصمیم دولت عراق، همه زائرانی که به این کشور وارد می‌شوند، باید حداقل ۲ دُز واکسن کرونا زده باشند. همراه داشتن کارت واکسن دارای QR کد و گواهی منفی آزمایش کرونا حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز نیز برای تشرف به عتبات الزامی است.

کد خبر 5429710

منبع: مهر

کلیدواژه: عتبات عالیات نوروز 1401 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران همدان عکس استانها واکسن کرونا گرگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان جنوبی پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر

از دیروز سامانه بارشی مجدد در خراسان جنوبی فعال شده است و هواشناسی نیز هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته موجب وقوع سیل و بروز خسارت در برخی نقاط استان شده است.

در ادامه بیننده تصاویری از بارندگی در خراسان جنوبی باشید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود