Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: این هواپیما به داخل فضای باز ورزشگاه که متعلق به شهرداری تبریز است سقوط می‌کند و بخشی از سکوی ورزشگاه در اثر این اصابت تخریب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حادثه سقوط هواپیما در تبریز دو نیروی هوانیروز (شهید صادق فلاحی و ‏شهید حنیفه‌زاد) و یک نفر در اتومبیل شخصی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درخصوص سقوط هواپیمای جنگنده که امروز در شهر تبریز رخ داد، اظهار داشت: متاسفانه این حادثه صبح امروز در تبریز اتفاق افتاد و طی این حادثه دو تن از سرنشینان هواپیما جان خود را از دست دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این هواپیما در ورزشگاه سقوط کرده یا خیر، ادامه داد: این هواپیما به داخل فضای باز ورزشگاه که متعلق به شهرداری تبریز است، سقوط می‌کند و بخشی از سکوی ورزشگاه در اثر این اصابت تخریب می‌شود ولی خسارت زیادی ورزشگاه ندیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ورزشگاهی که هواپیما به داخل آن سقوط کرده مربوط به اداره کل استان نیست و به شهرداری تعلق دارد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری نیز دراین خصوص گفت: با توجه به اشکال فنی ایجاد شده در هواپیما، خلبان با جانفشانی و هدایت هواپیما به منطقه خالی از سکنه، از وقوع فاجعه بزرگ جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد


به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، خلبان این اف-۱۶ تنها سرنشین آن بود که توانست خود را بموقع از جنگنده خارج کند و زنده بماند.

هنوز علت سقوط این جنگنده مشخص نیست و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

مقام‌های آمریکایی از پرسنل غیرضروری خواسته‌اند از تردد در محل سقوط هواپیما خودداری کنند زیرا مواد شیمیایی استفاده شده در این هواپیما ممکن است که مخاطراتی برای آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!