Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی در تأمین و توزیع روغن در این استان وجود ندارد گفت: تا پایان اسفند ماه امسال ۸۰۰ تن برنج در استان کرمانشاه توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

عبدالحسین احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه اظهار داشت: 800 تن برنج قرار است تا پایان اسفندماه 1400 از نوع هندی، تایلندی و پاکستانی در استان کرمانشاه توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یک هزار و 600 تن برنج به عنوان سهمیه بهمن و اسفند به استان تخصیص داده شده که براساس تصمیمات کمیته توزیع کالاهای اساسی سازمان نیمی از سهمیه شامل 500 تن برنج هندی و 300 برنج تایلندی در بهمن‌ماه توزیع شد.

احمدیان با بیان اینکه کار توزیع و انتقال به سطح عاملان استان انجام شده گفت: برای تزریق یک هزار و 500 تن برنج به بازار شب عید نیز به وزارت جهاد کشاورزی درخواست شده که در صورت تخصیص در فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

نرخ مصوب 8 نوع برنج ایرانی و خارجی اعلام شدتوزیع برنج تنظیم بازاری تا پایان ماه رمضان ادامه داردتوزیع برنج تنظیم بازار از هفته جاری در استان خراسان جنوبی/ذخیره سازی 800 تن سیب و پرتقال شب عید

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: 325 تن شکر خانوار نیز به استان تخصیص یافت که کار بسته‌بندی آن انجام شده و با قیمت 14 هزار و 800 تومان به صورت بسته‌های یک کیلوگرمی در حال توزیع است و 50 درصد آن نیز توزیع شده است.

وی بیان کرد: در حوزه توزیع روغن نیز هم‌اکنون کمبودی در استان وجود ندارد و تا بهمن‌ماه امسال بیش از 1600 تن روغن خانوار و 470 تن روغن صنف توزیع شده است.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات برنج واردات برنج استان کرمانشاه تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم

ایسنا/گلستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته وجود ندارد، گفت: در حال حاضر نیز ذخایر استراتژیک ،بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن کود فسفاته و شش هزار و۳۰۰ تن پتاسه است که جهت مصرف در کشت‌های بهاره در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

 سیدصمد ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کودهای پتاسه و فسفاته در مقابل تنش های محیطی مانند سرماو گرما، توان گیاهان را افزایش می دهند، گفت: با مصرف این کودها شاهد تولید محصولات سالم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مادر یک دهه اخیر و قبل از سال۱۴۰۱در مصرف کودهای فسفاته وپتاسه نسبت به میانگین جهانی و پیشنهاد موسسه تحقیقات آب و خاک کشوردچار کم‌مصرفی شده بودیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان طی سال های۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با افزایش آگاهی و دانش کشاورزان به لزوم مصرف بهینه و متوازن‌کودهای فسفاته پتاسه‌و ازته در مزارع موجب افزایش ضریب امنیت غذایی و ارتقای بهره وری در تولید شده است.

این مقام مسئول از استقبال کشاورزان از مصرف این محصولات کودی خبر داد و یاد آور شد: در حال حاضر نیز ذخایر استراتژیک ،بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن کود فسفاته و شش هزار و ۳۰۰ تن پتاسه است که جهت مصرف در کشت های بهاره در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

ضیائی با تاکید اینکه مشکلی در تامین و تدارک کود های پتاسه و فسفاته وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امسال باید بر اساس سهمیه ابلاغی سالیانه،۳۳ هزارو۸۱۳ تن انواع کود فسفاته تامین شود که تاکنون ۱۹ درصد به میزان شش هزار و۳۱۲ تن تامین شده است و این موضوع برای کودهای پتاسه با توجه به۲۴ هزار و ۵۹۰ تن سهمیه تعیین شده به میزان هفت و ۴۴۴ تن محقق شده است.

ضیائی در پایان از کشاورزان خواست تا نهاده‌های مورد نظر خود از جمله انواع کودهای شیمیایی را با قیمت مصوب جدید ابلاغ شده از شبکه‌های رسمی این شرکت تهیه کنند تا شاهد اثربخشی مصرف کودهای کشاورزی در محصولات خود باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..