Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:12:54 GMT

اتفاقی باورنکردنی در فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۷۷۵۹

اتفاقی باورنکردنی در فوتبال

مایکلا مور، بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند، در اتفاقی عجیب در جریان دیدار برابر آمریکا سه بار دروازه خودی را باز کرد.

به گزارش مشرق، زدن گل به خودی در دیدارهای فوتبال اتفاق نادر و دور از ذهنی نیست و بارها برای بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی نیز رخ داده است.  با این حال مایکلا مور شاید اولین کسی باشد که در یک نیمه و به سبک‌های مختلف سه بار دروازه تیم خودش را باز می‌کند و احتمالا نامش در این زمینه ماندگار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تیم ملی زنان نیوزیلند در جریان دیدار برابر تیم ملی آمریکا در رقابت‌های Sheppeleves کاپ فاصله تنها ۳۶ دقیقه در نیمه اول در باز کردن دروازه تیمش هت تریک کرد و این تنها نکته عجیب این اتفاق نبود، چرا که او موفق به ثبت پرفکت هت‌تریک شد.

زمانی که بازیکنی در دنیای فوتبال موفق شد سه گل به سه شکل مختلف با پای راست، پای چپ و ضربه سر به ثمر برساند به این موفقیت او با اصلاح پرفکت هت‌تریک اشاره می‌کنند.

اولین گل به خودی مور در حال به ثمر رسید که تنها پنج دقیقه از آغاز این بازی گذشته بود و او دروازه تیمش را با پای راست باز کرد.

گل به خودی بعدی که این بازیکن عضو باشگاه لیورپول وارد دروازه تیمش کرد در فاصله یک دقیقه پس از گل اولش و با ضربه سر بود و پس از آن نیز با پای چپ توانست هت‌تریکش در گل به خودی را تکمیل کند تا تیم ملی آمریکا بدون هیچ تلاش خاصی در نیمه اول با سه گل از حریفش پیش افتاده باشد.

سرمربی تیم ملی زنان نیوزیلند در دقیقه ۴۰ او را از زمین بازی بیرون کشید و مور با چهره‌ای ناراحت و درهم در میان تلاش هم تیمی‌هایش برای دلداری دادن به او روی نیمکت تیمش نشست.  این مدافع ۲۵ ساله یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی نیوزیلند به حساب می‌آید و ۴۸ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. او در سال ۲۰۲۰ موفق شده بود توجه تیم زنان لیورپول را جلب کرده و به این تیم ملحق شود.

نهایتا تیم ملی آمریکا در نیمه دوم این بازی موفق شد دو گلی توسط اشلی هچ و مالوری پاف به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه ۰-۵ در این دیدار به پیروزی برسد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت تیم ملی زنان آمریکا لیورپول خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دروازه تیم گل به خودی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان