Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با اشاره به نقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات تولیدکنندگان گفت: بانک‌ها در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان بیشتر توجه کنند چراکه میزان پرداختی منابع بانک‌ها به متقاضیان زیر ۶۰ درصد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، غلامحسین کرمی صبح امروز در بررسی وضعیت تولید محصولات پروتئینی از جمله گوشت مرغ توجه به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دانست و اظهار داشت: توجه به حوزه تولید و اقتصاد در سال‌های اخیر مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و در این راستا حل مشکلات تولیدکنندگان در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به پرداخت تسهیلات بانکی را در عرصه حل مشکلات تولید کنندگان را راهگشا دانست و بیان کرد: تسهیلات به تولیدکنندگان و واحدهای مرغداری یک ضرورت است ولی در توزیع تسهیلات باید عدالت مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی فعالیت‌های بانک‌ها در مناطق شمالی گفت: در مناطق شمالی کشور از 100 درصد درآمد بانک‌ها 140 درصد پرداختی آنها به جامعه هدف است که در استان بوشهر میزان پرداختی منابع بانک‌ها به متقاضیان زیر 60 درصد است.

کرمی باتأکید بر توجه ویژه به عرصه کشاورزی و بخش‌های تولیدی این حوزه تصریح کرد: باید اختیار بیشتری به اتحادیه‌های تعاونی عرصه کشاورزی از جمله مرغداری‌ها داده شود تا بتواند در حل مشکلات موثرتر باشند.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال، نرخ بیکاری در شهرستان تنگستان را بالاترین نرخ بیکاری در کشور دانست و بیان کرد: باید جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها که نرخ بیکاری بالایی دارند در پرداخت تسهیلات بانکی توجه ویژه‌ای شود.

روند کاهشی آمار رشد نقدینگی طی ماه‌های گذشته/ یک سوم نقدینگی را بانک‌ها خلق کردنداما و اگرهای دریافت تسهیلات بدون ضامن در استان کرمان؛ از بنگاه‌داری بانک‌ها تا عدم پرداخت تسهیلات تبصره 18بانک‌های کردستان در ایجاد اشتغال رسالت خود را درست انجام نداده‌اند

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری افزایش سهم بانک‌ها در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأکید کرد و افزود: سهم استان در وام تبصره 18 قانون بودجه و سرمایه در گردش بانک‌ها 1.9 درصد است با توجه به اینکه 2 شهرستان دشتی و تنگستان بالاترین نرخ بیکاری در استان و کشور دارد حتما موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مجلس پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حل مشکلات استان بوشهر نرخ بیکاری بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی