Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان کشور سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» از ۲۵ دی‌ماه با حضور ۳۳ تیم آغاز شد و روز یکشنبه ۲۴ بهمن با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید. تیم‌های علی‌بابا اصفهان و ستارگان درخشان تربت حیدریه نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان دیدارهای مختلفی از این رقابت‌ها را نظاره‌گر بود و با مشورت مربیان لیگ دسته یک، ۵۰ بازیکن برتر را به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی زنان در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر «اله» پیگیری می‌کنند تا بهترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شوند.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور ۲۶ بازیکن از ۱۰ تیم لیگ دسته یک آغاز شده است و عصر امروز به پایان می‌رسد. تمرینات گروه دوم که شامل ۲۴ بازیکن از ۱۲ تیم است، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا ۵۰ بازیکن لیگ دسته یک را به اردوی انتخابی دعوت کرده است، گفت: می‌خواهم از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال زنان استفاده کنم.

کد خبر 5429824 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال زنان ایران الساندرا کمپدلی تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال فدراسیون فوتبال فوتسال یحیی گل محمدی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان اردوی انتخابی لیگ دسته یک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!