Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

احمد حکیمی‌پور، دبیر کل حزب اراده ملت با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران، اظهار کرد: با توجه به آنچه از مذاکرات منتشر می‌شود و در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد این روزها صحبت‌هایی که در مذاکرات انجام شده، بیشتر جنبه مثبت دارد و این می‌تواند نشانه‌ای از رسیدن به توافق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته باید توجه داشت که تا سندی قطعی منتشر نشود، نمی‌توان درباره نتیجه مذاکرات قضاوتی داشت یا تحلیل دقیقی کرد. اما همین که روند مذاکرات مثبت است می‌تواند نشانه خوبی باشد.

دبیرکل حزب اراده ملت با تاکید بر اینکه آنچه در مذاکرات مهم است توجه به منافع ملی و رفع تحریم‌هاست، یادآور شد: مهم این است که تیم مذاکره‌کننده ایران منافع مردم و ملت را در نظر داشته باشند و در راستای رفع تحریم‌ها تلاش کنند تا سفره و معیشت مردم بیش از این تحت تاثیر شرایطی که چند سال است ادامه دارد، قرار نگیرد.

حکیمی‌پور ادامه داد: اینکه طرفین به توافقی برسند که لازم‌الاجرا باشد یا نه را گذشت زمان ثابت خواهد کرد. ما امیدواریم که چنین باشد و منافع ملی در متن نهایی لحاظ شود و از هر جهت متن خوبی فراهم شود.

دبیرکل حزب اراده ملت د رادامه چنین ابراز عقیده کرد: زمانی همین دوستانی که الان در تیم مذاکره‌کننده هستند، منتقد تیم قبلی بودند و انواع حرف‌ها را به آن‌ها می‌زدند، اما الان که وارد کار شدند می‌بینند که امر راحتی نیست و آن مذاکره‌ای نتیجه‌بخش است که همه طرفین بتوانند در موقعیتی قرار گیرند که به نوعی به خواسته‌های به‌حق خود رسیده باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: ما اصلاح‌طلبان ناراحت نمی‌شویم که اصولگرایان به توافق خوبی برسند یا از اینکه این توافق به نام چه کسی یا چه جریانی تمام شود، نگران نیستیم. پیش از انتخابات هم گفتیم اگر یکدست شدن کمکی می‌کند، این اتفاق بیفتد تا کشور از این وضعیت خارج شود و مردم خوشحال باشند.

حکیمی‌پور در پایان اظهار کرد: تحولات چند سال اخیر بیش از گذشته ثابت کرده که هر کشوری به دنبال منافع خودش است. ما نیز از آنجا که درگیری اصلی‌مان با آمریکا است بهتر است بتوانیم به نقطه‌ای دست یابیم که با خود این کشور مذاکره کنیم تا مشکلات را رفع و شرایط را بهبود بخشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصلاح طلبان مذاکرات هسته ای آمریکا حکیمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید نورمحمدی سخنگوی حزب ندای ایرانیان ، درباره رویکرد حزب ندای ایرانیان برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: در انتخابات دور اول که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، حزب ندای ایرانیان در برخی حوزه‌ها وارد انتخابات شد و از کاندیداهای همفکر خود حمایت کرد.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: سه حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه احزابی بودند که همین سیاست حزب ندای ایرانیان را در پیش گرفتند و به همین دلیل هماهنگی‌هایی میان این احزاب طراحی شد و با هماهنگی کامل در برخی حوزه‌ها از کاندیداهایی حمایت کردیم که نتیجه انتخابات برای این ۴ حزب قابل قبول بود و به تشکیل یک فراکسیون تاثیرگذار و اقلیت به نتیجه رسید.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در برخی از حوزه‌های انتخابیه مانند قائم‌شهر و خرم آباد انتخابات به دور دوم رفت و کاندیداهای مورد حمایت این ۴ حزب باید در دور دوم به رقابت با رقبا بپردازند. حزب ندای ایرانیان برای حمایت از کاندیداهای مورد حمایت که به دور دوم رفته اند، آماده شده و با تمام توان تلاش می‌کنیم که این نامزدها پیروز شوند. علاوه بر کاندیداها که در دور اول نیز از آنها حمایت کرده بودیم، در برخی حوزه‌ها، برخی چهره‌های مستقل با کاندیداهای اصولگرا به دور دوم رفته‌اند که در لیست اولیه ۴ حزب نبودند. در جلسات مشورتی که بین ستادهای انتخاباتی ۴ حزب در سال جاری برگزار شد، مقرر شد از این افراد مستقل که انگیزه حضور در فراکسیون اقلیت تشکیل شده را دارند، حمایت شود.

نورمحمدی ادامه داد: حال که فراکسیون اقلیت شکل گرفته است، وظیفه خود می‌دانیم در دور دوم تعداد دیگری از نمایندگان همسو با این فراکسیون را وارد مجلس کنیم. در جلسه‌ای که با برخی از نمایندگان منتخب از جمله آقای پزشکیان و نوری قزلجه داشتیم، از آنها خواستیم در ایام تبلیغات انتخابات با ما همراهی کنند و به نفع کاندیداهای مستقل وارد انتخابات شوند و از آن‌ها حمایت کنند که این پیشنهاد مورد حمایت این دوستان قرار گرفت.

وی در پایان گفت: لیست مورد حزب ندای ایرانیان در بیش از ۱۵ حوزه به زودی منتشر خواهد شد و این حزب با تمام توان از کاندیداهای مستقل و کسانی که ما آنها را حمایت خواهیم کرد. متاسفانه در شهر تهران هیچ کاندیدایی برای حمایت باقی نمانده و تمرکز حزب ندای ایرانیان در سایر حوزه ها بر تقویت فراکسیون اقلیت خواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901606

دیگر خبرها

  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است