Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: استقرار روحانیون در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم، است. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در دیدار با حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: رضایت مقام معظم رهبری از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف به ویژه خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار بزرگترین سرمایه انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استقرار روحانیون در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم، گفت: این کار یکی از اقدامات موثر در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور موثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی از برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در ادامه این نشست بیان کرد: اقدامات و برنامه‌های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در انتظامی نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی حکایت دارد و نوعی مصونیت بخشی برای ناجا بلکه نظام اسلامی دارد. بیشتر بخوانید بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت روز جهانی قدس وی با بیان اینکه اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی در حوزه‌های قرآنی فرهنگی و فضای مجازی و استقرار روحانی در کلانتری‌ها جای تقدیر دارد، گفت: امروز ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح همان رسالتی است که انبیاء علیهم السلام داشتند که همان دعوت به عبودیت و بندگی خدا است و اینکه خداوند است که قادر است و همه کار‌ها متوجه اوست و همه باید بنده او باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دومین ماموریت علماء به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت و عالمانه با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت‌ها برای همگان آشکار شود.

وی افزود: مانع زدایی در جهت انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است، باید برنامه‌ها را طوری طراحی و تنظیم کنید تا موانع را برطرف کنید و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه دینی و اسلامی ما آماده کنید.

انتهای پیام/ برچسب ها: عقیدتی سیاسی کلانتری ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی کلانتری ها سازمان عقیدتی سیاسی کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

دریافت 246 MB کد خبر 6092581

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند