Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا، در متن نامه ابراهیم رئیسی خطاب به بهرام عین اللهی آمده است: بی شک مهار ویروس منحوس کرونا نتیجه رشادت ها و جهاد مقدس جامعه پزشکی و پرستاری کشور و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و کمک های مومنانه مجموعه های نظامی و انتظامی و بسیج سرافراز و جامعه خیّرین و نیکوکاران کشور است که با پذیرش مسئولیت و انجام فعالیت های ارزشمند همانند طرح سردار سلیمانی با تمام توان به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بدینوسیله از زحمات و تلاش های جناب عالی و همکاران محترم و عموم فعالان این جهاد مقدس تقدیر و تشکر می نمایم.  

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت با توجه به اهمیت موضوع طرح سراسری سردار شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت مستندسازی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی (برپایی قرنطینه ها و بیمارستان های صحرایی، جهاد علمی و دسترسی به دانش فنی تولید ملزومات تشخیصی، دارو و واکسن، کمک های مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی معیشتی) ثبت وقایع و خاطرات کنشگران این عرصه را در دستور کار خود قرار داد.

همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در زادگاه این شهید والامقام، فرآیند ثبت و نشر این وقایع با برگزاری جشنواره آثار مستند "سلیمان سلامت" آغاز شد و از بین بالغ بر ۹۱ اثر مستند تولید شده، ۵۲ اثر به حوزه داوری راه یافته و ۱۵ اثر به عنوان برگزیده نهایی معرفی شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا