Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری گفت: در نتیجه پیگیری‌های مستمر و هم‌افزایی میان مدیریت‌های منابع انسانی، فناوری اطلاعات، امور مالی و ساختار و بهره‌وری شرکت ملی حفاری و شرکت ملی نفت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل آخرین گروه از کارکنان پیمانکاری شرکت به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید سلطانی نوروزی اظهار کرد: آخرین گروه کارکنان مشمول این طرح دو هزار و ۳۱۴ نفر از همکاران تلاش‌گر خدمات غذایی و اردوگاه‌های حفاری را شامل می‌شود که با توجه به تلاش‌های به‌عمل آمده پس از دریافت مجوزهای لازم، محاسبات مزایای آنان انجام شد و حقوق بهمن ماه آنان بر مبنای این طرح پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عیدی و پاداش پایان سال و مطالبات معوقه سال ۱۳۹۹ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای خدمات غذایی به فاصله چند روز پس از واریز حقوق بهمن‌ماه امسال به حساب ذینفعان واریز می‌شود.

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با پیگیری لازم برای تأمین منابع مورد نیاز، تسویه باقیمانده مطالبات معوق سال ۱۴۰۰ همه نیروهای پیمانکاری مشمول طرح یادشده در حال انجام است که در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

سلطانی نوروزی از همکاری و صبوری همکاران مشمول طرح قدردانی کرد و افزود: علت تأخیر در محاسبات مالی این همکاران به لحاظ عدم ثبت اطلاعات مورد نیاز سال ۱۳۹۹ در سامانه HRM بود که با تلاشی شبانه‌روزی، اطلاعات مورد نیاز تکمیل و آماده پرداخت شد.

در شهریورماه ۱۴۰۰ و در مرحله نخست بیش از ۶ هزار نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری در بخش‌های عملیاتی، فنی، تخصصی، ستادی، پشتیبانی و خدماتی مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران پیمانکاران طرح طبقه بندی مشاغل طبقه بندی مشاغل شرکت ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به‌موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره‌برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری‌های غیرمجاز به‌صورت شبانه و در محیط‌های سربسته صورت می‌گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند