Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@00:36:35 GMT

مرجانه گلچین: سال عجیب و غریبی داشتم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۰۶۸

مرجانه گلچین: سال عجیب و غریبی داشتم

آفتاب‌‌نیوز :

گلچین که در هفته‌های اخیر سر صحنه تصویربرداری دچار سانحه شد، در گفت‌وگویی با ایسنا وضعیت جسمی‌اش را مساعد توصیف کرد و گفت: الحمدلله خیلی بهترم. طبیعتاً وقتی آدم از چندین پله به طور ناگهانی پرت می‌شود، عوارض بعدش همچنان ادامه دارد. دو ـ سه هفته از آن ماجرا گذشته اما هنوز کوفتگی‌هایش از جانم بیرون نرفته است؛ البته کار می‌کنم و سر پا هستم اما بدنم و دست‌هایم هنوز درد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند واقعا خیلی به ما رحم کرد.

وی با روایت حادثه‌ای که برایش پیش آمده است، گفت: سر صحنه سریال آقای نعمت‌الله بودیم که خانم هنگامه قاضیانی جلوی من بود و من پشت سرشان بودم، داشتم از پله‌ها پایین می آمدم گویا جلوی کفشم با پاچه شلوارم برخورد کرد و بهم گره خوردند و هر دو با هم از پله‌ها پرت شدیم و به یک در آهنی برخورد کردیم. لطف خداوند شامل حالم شد و ممنونم که هر دوی ما را از بلا نجات داد.

مرجانه گلچین که امروز، دوم اسفندماه سالروز تولدش است در چنین روزی آرزو کرد، آرامش و سلامتی همیشگی برای مردم برقرار باشد.

او گفت: بزرگترین نعمت‌هایی که ما قدرشان را نمی‌دانیم، همین آرامش و سلامتی هستند. برای مردم خوب کشورم و هم‌وطنانم روزهای خوب آرزو دارم. آرزوی لبخند و حال خوش و اینکه دل مردم شاد باشد. اصلاً به همین نیت امسال سر کار رفتم که اگر کار کمدی باشد، بتوانیم برای لحظاتی مردم را شاد کنیم تا کمتر به مشکلاتشان فکر کنند.

بازیگر مجموعه‌های طنز «خوش نشین‌ها»، «بزنگاه»، «شمس العماره»، «سه دونگ سه دونگ» و «راه در رو» درباره حضورش در سریال‌های «آنتن» و «پدر گواردیولا» که هر دو برای شبکه نمایش خانگی هستند، بیان کرد: امسال در دو سریال بازی کردم که هر دو برای شبکه نمایش خانگی هستند. سریال «آنتن» به کارگردانی آقای ابراهیم عامریان که به تازگی آن‌را تمام کردم و دیگری سریال سعید نعمت‌الله که به نظرم هر دو از جمله کارهای خوب و عالی همراه با عوامل بسیار خوب هستند. برای تلویزیون هم طی این مدت پیشنهادهای زیادی داشتم اما از میان آنها همین دو کار را انتخاب کردم چون احساس کردم کمی تکراری بودند. سریال «پدر گواردیولا» فضای کاملاً جدی دارد و خودم دوست داشتم بعد از یک مدت کار طنز و کمدی، تجربه جدی داشته باشم.

مرجان گلچین در پایان صحبت‌هایش به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و اینکه سال سختی برای همه مردم بود اشاره کرد و گفت: کم کم در مقدمات سال جدید هستیم و امسال رو به پایان است. راستش سالی که گذشت برای من شخصا خیلی خوب و مبارک نبود و سال عجیب و غریبی بود و به همان شکل عجیب و غریب هم در حال پایان است. امیدوارم مردم در درجه اول سلامت باشند و بعد حداقل جیب‌هایشان پر پول باشد. امیدوارم سال جدید مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود و مردم آسوده‌تر زندگی کنند و واقعا ویروس کرونا برای همیشه از بین برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرجانه گلچین بازیگران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عوامل مجموعه نمایشی «نون.خ ۵» امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی تهیه کننده، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی بازیگران سریال در صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال در ابتدای سخنانش بیان کرد: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم.

وی با اشاره به ۲ خط قرمز سازمان در حوزه مذهب و قومیت‌ها بیان کرد: پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم ممنونم.

فرجی اضافه کرد: همچنین ممنونم از اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم. امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. خودمان شاید فکر می‌کردیم پرداختن به این مسایل سخت است اما ممنونم که گذاشتند در کنار لحظات کمدی و شاد، نقد هم داشته باشیم. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

ماشاالله وروایی هم در ادامه گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

صهبا شرافتی نیز بیان کرد: فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می کردم. این فصل خیلی برای من چالش برانگیز بود و لذت زیادی برایم داشت.

این خبر به روز رسانی می‌شود ...

کد خبر 6092925 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند