Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرم افزار چت آنلاین وب سایت چیست؟

سادگی و دسترسی به کاربرانی که مایل به صرف زمان برای نصب نرم افزارهای چت تخصصی نیستند، نرم افزار چت آنلاین را در زمینه ارتباط با مشتری متمایز می کند. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی فوری را می دهد و تنها یک مرورگر وب برای برقراری چت یا گفتگو مورد نیاز است. کاربران همیشه آخرین نسخه یک نرم افزار چت زنده را مشاهده می کنند و نیازی به نصب یا به روز رسانی نرم افزار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم افزار گفتگوی آنلاین بیشتر اوقات در یک زمینه تجاری به عنوان نرم افزار پشتیبانی زنده مورد استفاده قرار می گیرد و امکان پشتیبانی لحظه ای را برای کارشناسان کسب و کارها فراهم می کند. در این حالت، نرم افزار چت آنلاین با یک وب سایت ادغام می شود تا به مشتری امکان چت با نماینده کسب و کار یا صاحب وب سایت را بدهد.

نرم افزار گفتگوی آنلاین چت زنده چطور کار می کند؟ 

روش موجود در زمینه نرم افزار گفتگوی آنلاین وبسایت بدین شکل است که دکمه گفتگو در گوشه سمت راست پایین وب سایت قرار داده شود؛ دقیقا جایی که اکثر افراد انتظار دارند آن را پیدا کنند. دکمه چت شما معمولاً کادری با یک برچسب است که می‌توانید آن را به هر شکلی سفارشی سازی کنید. برای مثال، ممکن است از یک نماد یا یک تصویر استفاده کنید.

وقتی بازدیدکننده روی دکمه چت نرم افزار گفتگوی آنلاین کلیک می کند، باعث می شود که یک پنجره چت باز شود. توصیه می کنیم از یک پنجره چت درون خطی استفاده کنید. این کار به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که در حین چت کردن بدون جابجایی بین پنجره ها به مطالعه سایت شما ادامه دهند.

یک جلسه چت در نرم افزار گفتگوی آنلاین دو جنبه دارد: اینکه چگونه برای مشتری کار می کند و اینکه چگونه برای نماینده تجاری کار می کند.

برای مشتریان، فرآیند چت زنده زمانی شروع می شود که روی دکمه چت (یا دعوت چت) کلیک می کنند. کاربر می تواند اطلاعات مفید و لازم را برای اطلاع رسانی در جلسه چت وارد کند. شماره تیکت و یا شماره سفارش آنها.

به این ترتیب مشتری را در یک صف چت قرار می دهد تا زمانی که نمایندگان مربوطه این چت را انتخاب کنند. سپس مشتری پاسخ های دوستانه و همدلانه را در زمان واقعی دریافت می کند. چیزی شبیه به یک گفتگوی چهره به چهره.

برای نمایندگان، جلسه چت در نرم افزار چت زنده زمانی شروع می شود که درخواست چت را مشاهده کنند. نمایندگان و کارشناسان تجاری می توانند اطلاعات کاربر را ببینند و بدانند بازدیدکننده چه مدت منتظر چت بوده است. بنابراین، می توانند کوتاه ترین زمان انتظار ممکن را برای هر بازدید کننده تضمین کنند.

در طول چت، پاسخ‌های آماده به بالا نگه داشتن سرعت پاسخ دهی کمک می‌کنند. همچنین انواع کامل تر این نرم افزارها مانند نرم افزار دانا چت امکان کار گروهی کارشناسان با امکان منشن کردن همکاران را نیز فراهم می‌کنند. پیام هایی که تنها کارشناسان کسب و کار مشاهده می کنند و بازدیدکننده نمی‌تواند آنها را ببیند.

بازدیدکننده های سایت را به مشتریان خشنود تبدیل کنید 

رضایت مشتری عنصر کلیدی برای تلاش و پیشرفت هر کسب و کاری است. با تکامل فناوری، مشتریان آگاه تر شده و انتظارات بیشتری دارند و نیاز به کانال‌های جدید و بهبود یافته برای پشتیبانی و فروش احساس می شود. امروزه تمایل روزافزون به خدمات نرم افزار چت زنده، آن را به یک ضرورت برای وب سایت های موفق تبدیل کرده است.

داده ها و مطالعات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که 92 درصد مشتریان از خدمات نرم افزار چت سایت در مقایسه با سایر کانال های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و رسانه های اجتماعی رضایت بیشتری دارند. البته دلیل آن هم واضح است.  نرم افزار چت وب سایت یک راه ساده و موثر برای ارائه کمک فوری و به موقع به مشتریان است که باعث ایجاد یک ارتباط دو طرفه آسان و در نتیجه سطح بالاتری از رضایت مشتری می شود.

نتایج مطالعات انجام شده در زمینه رضایت مشتریان نشان می دهد که 44٪ از مشتریان آنلاین اعتقاد دارند که پاسخگویی یک فرد به صورت زنده به سوالات آنها در فرایند خرید آنلاین یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک وب سایت می تواند ارائه دهد.

چند مورد از عوامل ارائه شد توسط نرم افزار چت زنده که به طور فزاینده ای به سطح رضایت مشتری کمک می کنند عبارتند از:

      پاسخ دهی فوری       پاسخ های شخصی سازی شده       شناسایی نیازهای مشتری       راحتی استفاده برای مشتریان با نرم افزار دانا چت آشنا شوید

نرم افزار دانا چت یک نرم افزار کامل گفتگوی آنلاین است که امکان ارتباط در زمان واقعی را برای کسب و کارها فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار، کسب و کارها قادر خواهند بود فرایندهای فروش و خدمات مشتریان خود را تسریع و بهینه سازی کنند.

امکانات نرم افزار گفتگوی آنلاین دانا چت

در نرم افزار دانا چت تلاش شده است تا نیازهای اساسی مشتری و کارشناس در نظر گرفته شده و به آنها به شکل کامل پرداخته شده باشد. برخی از امکانات ویژه نرم افزار دانا چت عبارتند از:

1- فرم های پیش از چت 

با بهره گیری از این امکان، می توانید پیش از شروع گفتگو، اطلاعات اولیه مورد نیاز در مورد مشتری (به عنوان مثال: نام، شماره تیکت، ایمیل، سابقه تعامل و غیره) را دریافت کرده و گفتگو را با پیش زمینه مناسب آغاز کنید.

2- پیغام های خودکار 

با استفاده از این امکان در نظر گرفته شده در نرم افزار دانا چت، قادر خواهید بود پیغام ها و پیشنهادات ویژه را در زمان مناسب و به صورت خودکار برای بازدیدکنندگان ارسال کنید. همچنین با آماده و خودکارسازی این پیغام ها می توانید در زمان کارشناسان صرفه جویی کرده و سرعت پاسخ دهی به بازدیدکنندگان را نیز افزایش دهید.

3- توزیع هوشمند چت 

نرم افزار دانا چت امکان تخصیص و تقسیم خودکار چت های جدید را بین کارشناسان تیم های فروش و خدمات مشتریان بر اساس ضوابطی که توسط خود کسب و کار مشخص می شود فراهم می کند.

4- همکاری تیمی 

با استفاده از امکان منشن کردن در نرم افزار دانا چت، کارشناسان می توانند اطلاعات و نظراتشان را بدون اینکه کاربر آنها را مشاهده کند، به صورت تیمی با یکدیگر تبادل کنند و یا حتی چت ها را به یکدیگر واگذار کنند.

5- امکانات داشبورد و گزارش دهی نرم افزار گفتگوی آنلاین دانا چت

مدیران و افراد مسئول می توانند با استفاده از سیستم گزارش های دقیق نرم افزار دانا چت، بار کاری و سرعت پاسخ دهی کارشناسان مختلف در هر بخش را کنترل و مشاهده کنند.

دنیای تجارت امروز، دنیای جلب رضایت مشتری های فعلی و احتمالی است. در شرایطی که کاربران وب سایت ها انتظار دارند به راحتی برای مطرح کردن مسائل، راهنمایی گرفتن و برقراری ارتباط قادر به استفاده از نرم افزار گفتگوی آنلاین باشند، نادیده گرفتن این انتظار برای کسب و کارها تقریبا غیرممکن است.
شما میتوانید با ثبت نام در لینک زیر، بصورت کاملا رایگان از نرم افزار گفتگوی آنلاین دانا استفاده کنید.
https://service.danaabr.com/dana/register?type=danachat

کد خبر 1605164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نرم افزار رضایت مشتری کسب و کارها کسب و کار پاسخ دهی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خمیس آبادی در نشست کمیته فنی شتر کشور در بافق گفت: اولین کنفرانس بین المللی شتر در آبان ماه ۱۴۰۳ که سال جهانی شتر است، در ایستگاه تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور، وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برگزار خواهد شد. 

وی افزود: نشست هماهنگی برگزاری این کنفرانس، به میزبانی فرمانداری بافق برگزار و برای تدوین برنامه‌های آن برنامه ریزی شد چراکه این کنفرانس نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بافق خواهد شد. 

خمیس آبادی بیان کرد: استان یزد از نظر تعداد نفرات شتر، سومین استان کشور ولی از نظرتحقیقات و مطالعات فناورانه و کاربردی انجام شده، جایگاه استان یزد در کشور برتر است.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین که برنامه دولت سیزدهم در استان یزد است، قرار است تعداد نفرات شتر از حدود ۱۵ هزار نفر به ۳۰ هزار نفر در بازه زمانی پنج ساله و براساس پهنه‌های موجود در استان، افزایش پیدا کند و فعالیت‌های جمعی و نیاز‌های فناورانه آن به نتیجه برسد.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور گفت: در راستای توسعه تحقیقات شتر یکی از محورها، موضوع سامانه بهره وری شتر است که طرح تحقیقاتی آن در چندسال اخیر انجام شد و خروجی این طرح، نرم افزار ساربانیار است که توانسته ایم با این نرم افزار تمامی شتر‌ها و شترداران، را ردیابی کنیم. 

وی، افزود: این نرم افزار باعث می‌شود که شتر‌ها رصد شوند و درصورت خطر و خارج از حوزه چرای خود، نرم افزار اخطار می‌دهد و علاوه بر این، وضعیت تولیدمثلی شتر، تغذیه، وزن شتر و... از طریق این نرم افزار مشخص می‌شود و می‌توان مدیریت تغذیه و بهداشت و... شتر را توسعه داد.

خمیس آبادی بیان داشت: سالیانه در استان یزد حدود ۸۰۰ تن گوشت شتر تولید می‌شود که قرار است طبق سند یزد نوین، این میزان ۲ برابر شود. 

وی گفت: شهرستان بافق دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شتر است که حدود ۵۰۰ نفر بهره بردار در این حوزه فعالیت دارند.

رئیس مؤسسه تحقیقات دام کشور بیان کرد: پهنه ۵۰ هکتاری برای بحث تخصصی و صنعتی کردن پرورش شتر در نظر گرفته شده است که برای واگذاری در حال اقدام است.

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک