Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی معاملات بازار فرابورس حاکی از آن است که میانگین قیمت اوراق حق تقدم مسکن به بیش از ۱۶۰ هزار تومان رسیده که نسبت به تابستان امسال حدود ۱۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز هر برگه اوراق حق‌تقدم مسکن بهمن 1400 (تسه 0011)158 هزار و 200 تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسه دیما امسال 167 هزار تومان و تسه شهریور ماه 1400 بالغ بر 163 هزار و 900 تومان بود.

قیمت هر برگه اوراق حق تقدم اردیبهشت ماه سال گذشته 170 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت دیروز حدود 8900 تومان کاهش یافته است.

اوراق تسه مهرماه سال گذشته 165 هزار تومان، دیماه 99 بالغ بر 166 هزار و 700 تومان و تسه 9909 (آذرماه سال 99) 165 هزار و 700 تومان بود.

به گزارش تسنیم، با وجود آنکه بانک مسکن طی ماه‌های اخیر در پرداخت تسهیلات از محل اوراق حق تقدم تخفیف 50 درصدی را اعمال کرده، اما قیمت این اوراق تغییر چندانی نداشته است. تابستان امسال قیمت هر برگ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در کانال 60 هزار تومان بود که با رشد حدود 170 درصدی به بیش از 160 هزار تومان افزایش یافته است.

هزینه خرید اوراق مسکن نصف شد/ متقاضیان فقط برای نصف وام دریافتی اوراق بخرندطرح کاهش 50 درصدی هزینه خرید اوراق وام مسکن تمدید شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک مسکن بانک مسکن اوراق حق تقدم هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها