Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:52:01 GMT

اخذ ویزای استارتاپ کانادا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۶۳۳

اخذ ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله به شرح نکات قابل توجه در دریافت ویزای استارتاپ کانادا می‌پردازیم و تمامی این موارد را به کمک کارشناسان موسسه مهاجرتی افق ویزا مورد تحلیل قرار می‌دهیم.

به گزارش برنا، ویزای استارتاپ روشی مطمئن به جهت اخذ اقامت دائم در کشور کانادا است. اخذ این این ویزا از بهترین و جدیدترین روش‌هایی است که توسط اداره مهاجرت کشور کانادا با هدف جذب صاحبان کسب و کارها و پشتیبانی و حمایت از نوآوری و ایده‌پردازی‌هایشان برای راه‌اندازی بیزینسی جدید به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت این ویزا نیاز به مشورت با متخصصان در این حوزه است تا بتوان با کمترین میزان هزینه از لحاظ مالی و زمانی آن را دریافت و اقدام به اخذ اقامت کرد. موسسه مهاجرتی افق ویزا از جمله موسسات خوشنام و خوش سابقه در زمینه اخذ اقامت و ویزای کانادا از طریق استارتاپ و سایر روش‌ها می ‌باشد.

در این مقاله به شرح نکات قابل توجه در دریافت ویزای استارتاپ کانادا می‌پردازیم و تمامی این موارد را به کمک کارشناسان موسسه مهاجرتی افق ویزا مورد تحلیل قرار می‌دهیم.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ

در واقع دولت کانادا با ایجاد این روش و اعطای این ویزا به دنبال جذب کارآفرینانی است که توان، خلاقیت و نوآوری لازم را در ایجاد شغل و بیزینسی جدید دارند.

چگونگی دریافت ویزای استارتاپ کانادا

برای دریافت ویزای استارتاپ ابتدا لازم است تا ایده و طرحی نو را که تا کنون به کار گرفته نشده است ارائه دهید. بعد از تکمیل شدن طرح، لازم است تا آن را با تمام جزئیات به شرکتی معتبر تحویل دهید. در صورت تایید شدن طرح شما توسط یکی از این شرکت‌ها و بعد از طی مراحلی که می‌بایست انجام شود تقریبا می‌توان گفت از این زمان پروسه دریافت ویزای استارتاپ کانادا برای شما شکل می‌گیرد.

حال نوبت به ثبت درخواست اخذ اقامت دائم کانادا می‌رسد و بدیهی است در صورت انجام کار توسط موسسات کارآزموده و معتبر، از جمله موسسه مهاجرتی افق ویزا این پروسه حدود 12 الی 16 ماه به طول می‌انجامد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا

از جمله مدارکی که برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا نیاز است می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

مدارک شناسایی و هویتی سرپرست خانواده و سایر اعضای خانواده مدارک شغلی مدرک تحصیلی دانشگاهی الزامی نیست اما باید آخرین مدرک تحصیلی را ارائه داد و البته این موضوع وابسته به ایده بزینسی شما متفاوت است. ارائه مدارک مالی و مدارک مرتبط با املاک سرپرست خانواده و سایر اعضا به دلیل اثبات تمکن و توانایی مالی برای اخذ اقامت اجباری است تکمیل فرم مخصوص اطلاعات فردی که توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت

شرایط دریافت ویزای استارتاپ کانادا

اولین شرط لازم برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا این است که از دانش کافی در خصوص زبان انگلیسی و یا زبان فرانسوی برخوردار بوده و حداقل نمره‌ی CLB 5  را داشته باشید. در واقع اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا و دریافت ویزای استارتاپ را دارید لازم است برای زبان انگلیسی با فرانسوی در موسسات معتبری شرکت کرده و نتایج حاصل را در فرم‌های درخواست خود قرار دهید و حتما از حداقل نمره لازم برخوردار باشید.

زبان انگلیسی (IELTS, CELPIP G-TEST) 

زبان فرانسوی (TCF Canada , TEF Canada)

همچنین لازم است ار مقداری معین سرمایه اولیه برخوردار باشید زیرا در ابتدای امر از طرف دولت کانادا هیچ بودجه مالی‌ای برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.به این منظور بهتر است حدودا سرمایه‌ای را برای تامین مخارج زندگی خود به مدت 6 ماه را در نظر داشته باشید. نکته قابل توجه در این مورد هم این است که میزان سرمایه لازم با توجه به تعداد افراد خانوده و نیز با گذشت زمان به صورت سالانه تغییر می‌کند.

 در ادامه هم حتما لازم است تا بتوانید طرح و ایده پیشنهادی و کسب و .کار خود را به یکی از سازمان‌های مورد تایید کانادا معرفی و اعتماد آن‌ها را جلب کنید که این مورد البته از مهمترین مواردی است که باید انجام گیرد.

شرایط سازمانهای حمایت کننده استارتاپ

سازمان‌هایی که حامی استارتاپ هستند به سه بخش قابل تقسیم هستند.

1) انجل اینوستر Angel investors : این سازمان‌ها در واقع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و یا شرکت‌هایی در سطح متوسط هستند که نسبت به ونچر‌ها پروسه راحت‌ تری برای پذیرش پروژه را دارند. نحوه کار آن‌ها هم به این صورت است که در قبال دریافت درصدی از سهام شرکت‌ها مبلغی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند که می‌تواند در ابتدای کار این شرکت‌ها نقطه‌ای برای شروع و حرکت به جلو باشد.

2) ونچر کپیتالیست Venture capitals: این حامیان معمولا به دنبال پرو‌ژه‌هایی با ایده‌های بزرگ هستند که تا حدودی مراحل اولیه را طی کرده و به رشد نسبی‌ای رسیده باشند. پس در صورت رفتن به سراغ این حامیان توجه داشته باشید که ارسال ایده‌ی ذهنی در قالب یک ایمیل سودبخش نیست زیرا آن‌ها در همان ابتدای امر درمورد رکوردهای فروش شما می‌پرسند و تنها به دنبال طرح و ایده‌هایی هستند که چندین میلیون دلار درآمد و فروش داشته باشند.

3) اینکیوبیتر Incubators: این حامیان سرمایه‌ای را در اختیار استارتاپ‌ها نمی‌گذارد و البته در مورادی مبالغی هم دریافت می‌کند. آن‌ها در واقع استارتاپ‌ها را برای شروع آماده می‌کنند و اطلاعات لازم درمورد شروع و چگونگی به رشد رساندن کار را به شما می‌‌دهند. آن‌ها همچنین آموزش‌هایی در رابطه با چگونگی افزایش سرمایه به شما ارائه داده و رشد شرکت‌ها را بررسی می کنند.

سخن آخر

با توجه به آنچه مورد بحث و بررسی قرار دادیم دریافت ویزا استارتاپ کانادا در مقایسه با روش‌هایی مانند مهاجرت تحصیلی و یا کاری هزینه بیشتری را در بردارد اما در مقابل مزیت‌هایی را هم پیش روی شما خواهد گذاشت که از جمله آن می‌توان امکان دریافت اقامت دائم برای خانوداه را در نظر داشت. با این حال اگر روش انتخابی شما برای دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ است پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت تمامی نکات و مواردی که باید از ابتدای کار رعایت و انجام شوند با کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی افق ویزا در ارتباط باشید و مانند تمامی نمونه‌های موفقی که در کارنامه کار درخشان آن‌‌ها ثبت شده است شما هم عضوی از این خانواده شوید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://ofoghvisa.com مراجعه و تمامی اطلاعات لازم درمورد روش موردنظر خود را از کارشناسان این موسسه کسب نمایید.

موسسه مهاجرتی افق ویزا همراه مطمئن و آشنا به راه مهاجرتی شما از ابتدا تا رسیدن به مقصد موردنظر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارتاپ کانادا می توانید به لینک مراجعه کنید:

https://ofoghvisa.com/migration/canadian-startup-visa

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویزای استارتاپ کانادا مهاجرت به کشور کانادا کشور کانادا اخذ اقامت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس