Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که اعتراض نکردن اعضای این تیم به اشتباهات داوری علیه نماینده اراک، تاکنون تأثیری بر کاهش اشتباهات نداشته است. - اخبار ورزشی -

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: تعطیلی مسابقات این پیامدها را دارد، اما شرایط تیم بد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقفه لیگ برتر، دو بازی سنگین مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس داشتیم. فولاد به اندازه یک سال آلومینیوم، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکن گرفته و پرسپولیس هم مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است.

وی با اشاره به نزول آلومینیوم از رده پنجم جدول لیگ برتر به رتبه هشتم تصریح کرد: اکنون در جایگاه هشتم جدول هستیم، اما باید بپذیریم توقعات از آلومینیوم بالا رفته است. همه تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر، در دو سال اول برای بقا تلاش می‌کنند و بسیاری از آنها در دو فصل نخست خود به این هدف نمی‌رسند. کمتر کسی فکر می‌کرد با این شرایط،‌ چنین نتایجی بگیریم.

بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک درباره اشتباهات داور دیدار با پرسپولیس + فیلم

 

مدیر تیم آلومینیوم اراک راجع به بیانیه این باشگاه در مورد اشتباهات داوری علیه شاگردان رسول خطیبی بیان کرد: در نیم‌فصل اول به شهادت همه کارشناسان، بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کردیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شرایط متفاوتی در جدول داشتیم. به این اشتباهات اعتراض نکردیم، اما انگار عکس‌العمل نشان ندادن خریدار ندارد. متأسفانه موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس که به احتمال 90 درصد تبدیل به گل می‌شد، آفساید گرفته شد.

امیدوار با بیان اینکه اگر آلومینیوم به گل اول می‌رسید، بازی جریان متفاوت می‌شد، به تسنیم گفت: با این اشتباه، ورق بازی برگشت و نتیجه مسابقه برعکس شد. مگر چند موقعیت این‌چنینی در طول 90 دقیقه به دست می‌آید؟ آنهم برابر تیمی مانند پرسپولیس. این داور با اشتباه خود، آلومینیوم را با ضربه بسیار سختی روبه‌رو کرد.

مدیرعامل آلومینیوم: به‌شدت از خطیبی حمایت می‌کنیم

 

وی با اشاره به اقدام صفحه منتسب به حمیدرضا افشون کمک داور دیدار پرسپولیس - آلومینیوم یادآور شد: داوری که به کار قضاوت می‌پردازد، باید بی‌طرف باشد. با این حال صفحه منتسب به کمک داور مسابقه (افشون) یک پُست درباره برد پرسپولیس را لایک کرد. تلاش می‌کنیم این ضربه را جبران کنیم و با تمام توان به مصاف مس رفسنجان می‌رویم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و به جدول بازگردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک اشتباهات داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد