Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان سال جاری یک هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور به شهرداری اردبیل تحویل داده می‌شود که در صورت تحقق آن ،خیابان ها و کوچه های شهر بهسازی می‌شود.

وی اظهار کرد: خواسته اصلی شهروندان ترمیم کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی و اتمام پروژه‌های زیر ساختی است که در این باره تلاش می‌شود علاوه بر آسفالت کوچه‌های و خیابان ها ،پروژه های زیر ساختی و همچنین پل قدس و نیایش در زمان مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل ادامه داد:پل قدس تا سه ماه اول سال آینده و پل نیایش هم با پیشرفت ۴۰ درصدی تا شهریور ماه سال آینده  افتتاح می‌شود.

صفری گفت: تغییر کاربری املاک توافقی شهرداری اردبیل به منظور  تسریع در آزادسازی و تملک باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج و ارتش و همچنین توافق با شرکت سایپا جهت تسریع در واگذاری خودروهای خدماتی ثبت‌نامی شهرداری اردبیل از جمله برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه اردبیل تنها مرکز استان در کشور است که فاقد مرکز کنترل ترافیک می‌باشد افزود:تلاش  بر این است تا پایان امسال و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف این پروژه را با طراحی مناسب و نصب تجهیزات و امکانات تکمیل و از سال آینده به شکل کامل بهره برداری از آن را شاهد باشیم.

وی درباره طرح تفصیلی شهر اردبیل نیز گفت: قرار شده با همکاری راه و شهرسازی و تکمیل حوزه بافت تاریخی، طرح تفصیلی این شهر تا پایان سال به تصویب رسیده و مقدمات اجرای آن نیز فراهم آید.

صفری همچنین درباره الحاق اراضی بایر درجه سه و چهار به محدوده شهر اردبیل بیان کرد: براساس طرح جهش تولید مسکن قرار شد با توافق نهایی این اراضی به محدوده شهر اضافه شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه  در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی در اردبیل در دست اجرا است افزود:این پروژه ها در قالب مجموعه‌های خدماتی، تجاری و مسکونی در نواحی مختلف اردبیل اجرا می شود.

وی درآمد شهرداری اردبیل از پروژه های مشارکتی را  ۶۷۸  میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این حوزه با رشد ۱۰۵ درصدی منابع شهرداری مواجه هستیم.

برچسب‌ها طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اعتبار طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اعتبار شهرداری اردبیل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل