Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در 8 شهرستان با رمز "یا زینب کبری (س)" به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ "سید موسی حسینی"  با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان آمل و در بازدید از دستاوردهای طرح ظفر 9 پلیس آمل ، گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران، طرح ظفر9 با رمز عملیاتی "یا زینب کبری (س) " و با بکارگیری 128 تیم عملیاتی بصورت همزمان در 8 شهرستان گلوگاه، نکا، سیمرغ، بابلسر، فریدونکنار،آمل، چالوس و رامسر به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان  نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر بمنظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح 29 عامل افیونی و 21 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 14 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 84 سارق، یک خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

وی از دستگیری14 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح 238 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

حسینی به کشف 24 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و یک قبضه سلاح جنگی در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 4 تن چوب جنگلی و یک دستگاه موتورسنگین قاچاق نیز کشف شد. 

سرهنگ حسینی از توقیف 55 خودرو و 21موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد.

جانشین انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندهی انتظامی فرمانده انتظامی استان فرماندهی انتظامی استان نظم و امنیت معتاد مواد مخدر سرقت خودرو موتورسیکلت اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر قاچاق مقررات راهنمایی و رانندگی استان مازندران ناهنجاری جامعه نیروی انتظامی پلیس مازندران طرح ظفر انتظامی استان مازندران امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید میعاد صالحی در نخستین جلسه ستاد ارتقای ایمنی راه‌آهن در سال ۱۴۰۳ با اشاره به آمار‌های سوانح ریلی ۱۰ سال اخیر افزود: به‌طور قطع این نتیجه شیرین و مبارک با تلاش مضاعف و افزایش دقت عمل کارکنان عملیاتی در مناطق مختلف از یک‌سو و اقدامات مهم زیرساختی از سوی دیگر عملی شده است.
رئيس هیئت مدیره راه آهن ادامه‌داد: یکی از اقدامات شاخص سال گذشته، اصلاح وضعیت ترمز هشت‌هزار واگن باری بود که به اذعان متخصصان امر و همچنین نیرو‌های عملیاتی، یک اتفاق بزرگ و به تعبیری یک انقلاب در حوزه ایمنی و ناوگان بود.
وی یادآور شد: اینکه بخشی از واگن‌های شبکه، سال‌های طولانی بدون ترمز و با شیربسته در شبکه ریلی سیر می‌کردند به روال مرسوم تبدیل شده و حتی قوانین سیر و حرکت بر این اساس وضع شده بود و به درستی هم عمل نمی‌شد و به کابوسی برای لکوموتیورانان تبدیل شده بود.
صالحی بیان‌داشت: این اتفاق که در نگاه نخست غیرممکن می‌نمود، در سال گذشته با پیگیری و تلاش مستمر و اختصاص هزینه‌های لازم انجام شد و دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای سطح معیشتی همکاران بیان داشت: آیین نامه کیلومتراژ سال‌ها بر اساس یک مبلغ مشخص و ثابت بود که از سال ۱۴۰۱ با اصلاح آیین نامه کیلومتراژ این مبلغ با فرمولی به احکام اشخاص وابسته شد و با افزایش سنواتی به صورت خودکار افزایش می‌یابد که امسال هم پرسنل مشمول کیلومتراژ افزایش سنواتی را در مبلغ کیلومتراژ دریافت کردند.
صالحی تاکید کرد: باید برای مشکلات مشاغل عملیاتی از جمله دوری از خانواده و شب کاری تدابیر مناسبی اندیشیده شود. ارتقای سطح خدمات رفاهی از یک سو و برنامه ریزی برای حضور بیشتر این افراد در کنار خانواده از جمله این موارد است.
وی اضافه‌کرد: موضوع ارتقای سطح معیشت کارکنان نیز حتما نقش مهمی در ایمنی ایفا می‌کند که برای این منظور گام‌هایی برداشته شده است و برنامه‌هایی برای ادامه این روند داریم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم