Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع "نوآوری اجتماعی و نقش بانوان در حل مسائل کشور"، ویژه بانوان در تاریخ سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۳۰ به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا؛ حامیان اصلی این برنامه ستاد نوآوری‌های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، خانه خلاق سبک زندگی اسلامی ایلسا، مرکز نوآوری مانا، مرکز نوآوری اجتماعی نوبانو، موسسه حامیان اندیشه رشاد، مرکز نوآوری اجتماعی و علوم انسانی هیوادنو، پلتفرم اشتراک ویدئو آپارات و مرکز نوآوری و شتابدهی ویکست خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است که مهمانان ویژه و سخنرانان این نشست، نفیسه شاهی نوری (مدیرعامل خانه خلاق سبک زندگی اسلامی ایلسا)، حکیمه فریزاده (مدیرعامل مرکز نوآوری مانا)، مریم خادمی (مدیر مرکز نوآوری اجتماعی نوبانو)، فاطمه پور‌رجبیان (مدیر مرکز نوآوری اجتماعی و علوم انسانی هیوادنو) و مهوش صابری (مدیرعامل موسسه حامیان اندیشه رشاد) خواهند بود.

این نشست ششمین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی است و پیش‌ازاین پنج نشست در سه‌شنبه‌های نوآوری اجتماعی با موضوع "نوآوری اجتماعی و نقش اتم‌ها، اندیشکده‌ها، کارآفرینان، جهادگران و سازمان‌های مردم نهاد در حل مسائل کشور" برگزار شده است؛ این نشست‌ها تا رویداد ملی نوپیا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت امام سبک زندگی سبک زندگی آسیب های اجتماعی بانوان مرکز نوآوری اجتماعی نوآوری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

مسعود ابراهیمی امروز ۱۳ اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین‌فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که میزبان این رویداد ملی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نیازی به معرفی ندارد، اما لازم به ذکر است که طی چهار دهه گذشته این نهاد خدمات مفید و موثری را به کشور عرضه کرده و در حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری سعی در رفع نیازهای جامعه داشته است‌.

وی بیان کرد: در رویکردی جدید و نو در حوزه فناوری، جهاددانشگاهی مصمم است که به شکل موثرتر و پررنگ‌تری جایگاه خود را در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور بازتعریف کند و نقش‌آفرین موثری در این زمینه باشد. ما به عنوان نهاد واسط دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نهادهای سیاست‌گذار و نهادهای تامین مالی نقشی کلیدی برای خود تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم این نهادها را برای رفع نیاز جامعه گرد هم آوریم و با هم متصل کنیم. این رویداد ملی مبتنی بر این نگاه شکل گرفته است و منشاء آن آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه صنایع غذایی است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد: این اولین آزمایشگاه ساخت سریع در حوزه مواد غذایی در سطح کشور است. امیدواریم منشاء اثرات مفید و سازنده‌ای در این عرصه شود و مثال خوبی برای تکثیر در سطح کشور باشد. همچنین جهاددانشگاهی آمادگی کافی برای بازتعریف نقش خود نه تنها در صنعت غذا بلکه در شاخه‌های مختلف صنعت را داراست و این آمادگی را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد