Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: 420 میلیارد تومان افزایش در ردیف‌های بودجه سال 1401 احصاء شده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛علی نوای باغبان در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بودجه به نوعی پیش بینی بوده و شرط اصلی تحقق بودجه است، اظهار کرد: بودجه جاری شاید در 500 ردیف شامل محیط زیست، بحران، فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که به طور جداگانه بررسی شد تا برآورد شهرداری و مقایسه بودجه امسال و سال آینده مشخص شود.

باغبان افزود: طی جلسات مختلفی بررسی مصارف شامل مصارف جاری و عمرانی مورد ارزیابی قرار گرفته و تمام موارد به طور ردیف به ردیف بررسی و مشخص شده شهرداری در چه مواردی هزینه می کند.

او ادامه داد: این موارد شامل مباحث عمرانی مناطق و مرکز است که در دفترچه متمرکز آمده اعم از تملک‌ها، مسیرگشایی‌ها و... است و در خصوص سازمان‌ها نیز به طور جداگانه بودجه جاری و عمرانی بررسی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: در برخی از این موارد پس از بررسی پیشنهاد شورا را نیز اضافه کردیم. به طور مثال در خصوص اتوبوس پس از بررسی، کمیسیون به این نتیجه رسید که 200 میلیارد تومان برای بحث اتوبوس اضافه کنیم که سال آینده بتوان در موضوع حمل و نقل قدم های بیشتری برداشته شود.

باغبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان مصارف شهرداری گفت: بررسی بودجه جاری مرکز و مناطق در دستور کار قرار دارد که چون آمار و ارقام شهرداری به اندازه کافی است و اکثر این بودجه مربوط به حقوق و دستمزد است باید مشخص شود که چه میزان در این خصوص پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه دو هفته برای نهایی کردن بودجه زمان اختصاص داده شده است، تصریح کرد: اگر می‌خوهیم از زاویه بودجه به موضوع نگاه کنیم عدد و رقم‌ها مشخص است ولی اگر به چشم ماموریت نگاه می‌کنیم که می خواهیم ببینیم سال آینده می خواهیم چکار کنیم، باید تک به تک برنامه سازمان‌ها را بررسی کنیم. زمانی دیگر نیز می‌توانیم این اقدام را انجام داده و مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام آمادگی کمیسیون از بررسی بودجه جاری با کمک شهرداری، افزود: مثلا در بودجه جاری بحث همسان سازی حقوق کارکنان گفته بودیم اگر برای سال آینده قصد انجام کاری داریم باید پیش بینی در بودجه 1401 داشته باشیم. به طوری که مثلا 100 میلیارد اضافه پیش بینی می کنیم تا اگر در همسان سازی تصویب شد، بتوان اقدامی انجام داد.

باغبان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بودجه عمرانی شهرداری تبریز نیز اظهار کرد: در خصوص بودجه عمرانی می‌توانیم اولویت‌ها را بررسی کنیم. پروژه های عمرانی، قطار شهری و مورد سوم نیز بودجه بقیه سازمان‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: در پایان باید بالانس درآمد و مصارف را نیز ایجاد کنیم. به این معنی که اگر شهرداری آورده که سال آینده با 8 هزار میلیارد بودجه بسته می شود، باید در منابع نیز آن را نشان دهیم. با وام اگر تامین می شود که برای سال آتی اصرار کمیسیون این است که ما نیز از این مورد قانونی و توصیه شده استفاده کنیم. میثم ایازی خبرنگار آریا در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شورای اسلامی شهر تبریز بودجه جاری سال آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏