Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف متجاوز به یمن امروز (دوشنبه) ادعا کرد، یک پهپاد بمب‌گذاری شده در روستای «المعبوج» در «جازان» در جنوب غرب عربستان سقوط کرد.

بر اساس گزارش «العربیه»، ائتلاف سعودی سپس اعلام کرد، این پهپاد از فرودگاه بین‌المللی صنعاء بلند شده بوده است.

ائتلاف متجاوز همچنین اعلام کرد که برای خنثی کردن قابلیت‌های کیفی انصارالله، یک عملیات نظامی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته نیز ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که دو پهپاد یمنی را منهدم کرد.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، ائتلاف متجاوز مدعی شد که این دو پهپاد یمنی قصد حمله به فرودگاه بین‌المللی أبها عربستان را داشتند.

ارتش یمن همواره تأکید کرده است که تا زمان تداوم تجاوزها و محاصره یمن به حملات خود علیه اهداف نظامی در عمق خاک عربستان سعودی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پهپاد ائتلاف سعودی جازان ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

 سنتکام در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نیرو‌های فرماندهی مرکزی پنجشنبه حدود ساعت ۲ بعدازظهر به وقت صنعا، با موفقیت با سه پهپاد در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن مقابله کرده و آن‌ها را نابود کردند.

این بیانیه مدعی شد: مشخص شد که این سامانه‌ها تهدیدی قریب‌الوقوع علیه آمریکا، نیرو‌های ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه ایجاد می‌کنند. این اقدامات در راستای حفاظت از آزادی دریانوردی و امن‌تر کردن آب‌های بین‌المللی برای کشتی‌های تجاری، ائتلاف و آمریکا اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم