Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:01:23 GMT

امکان حذف یک نیمسال تحصیلی در دانشگاه تهران فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۳۷۴

امکان حذف یک نیمسال تحصیلی در دانشگاه تهران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه ۱۹ بهمن ماه جاری در خصوص امکان حذف یکی از ۴ نیمسال گذشته ناشی از شرایط خاص شیوع کرونا، ارائه فرم درخواست مذکور همراه با تصویر آخرین کارنامه دانشجویان تا پایان روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه از طریق دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه تهران امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است پس از پایان مهلت اعلام شده دریافت فرم های تقاضای حذف ترم دانشجویان دانشگاه تهران، صرفا از طریق اداره آموزش واحدهای محل تحصیل دانشجو صورت خواهد گرفت.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه تهران، با توجه به آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۳ بهمن ماه، ‬آخرین مهلت تصویب موضوع پایان نامه یا طرح پیشنهادی رساله دکتری دانشجویان تا تاریخ هفتم اسفند ‬تمدید شده است.

کد خبر 5430164 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت آموزشی دانشگاه تهران دانشگاه تهران اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی آزمون کارشناسی ارشد حکم انتصاب پیمان صالحی علوم انسانی دوره دکتری دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد