Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم تکریم سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مراسم تکریم سید منوچهر فتاحیان سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معرفی رضا پارسیان‌نژاد به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدجواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: عزت و افتخار کشور ناشی از نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.
محمود پاکدل انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده راه انبیا(ع) به‌ویژه پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: امروز در جبهه مقاومت با تأسی از جمهوری اسلامی حرکت‌هایی انجام می‌شود که می‌توانیم بر اساس آن به مسیری که امام و رهبری ترسیم کردند برسیم.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت در جمهوری اسلامی است، بیان کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های دولت با همکاری دستگاه‌ها محقق خواهد شد.
پاکدل یکی از سیاست‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم بنیاد محور قرار گرفتن گلزارهای مطهر شهدا به‌منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت معتمدین معین برای پیشبرد امور شد و گفت: در خصوص تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران در استان‌ها مشکلاتی وجود دارد و البته در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها همکاری خوبی در این زمینه کرده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
وی اولویت‌های بنیاد را حوزه‌های مسکن، اشتغال، ارتقاء معیشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: جهت اجرای این برنامه‌ها، خواهان همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.
پاکدل با بیان اینکه 75 درصد از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از جامعه ایثارگری هستند، بیان کرد: سیاست روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در این جهت بوده که تا زمانی که نیروی ایثارگری وجود دارد نیروی غیر از ایثارگر در ادارات بنیاد به کار گرفته نشود مگر اینکه نیروی تخصصی مورد نیاز در بین جامعه ایثارگری وجود نداشته باشد.
رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس 1880 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است. تعداد جانبازان 70 درصد استان 67 نفر و مابقی جانبازان 10487 نفر هستند و آزادگان این استان نیز 317 نفر است.
وی استان کهگیلویه و بویراحمد را استانی غنی از منابع در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدنی و گاز عنوان و خاطرنشان کرد: سرمایه‌های اصلی استان منابع انسانی هستند و بیشترین ظرفیت مربوط به جامعه ایثارگری است.
پارسیان‌نژاد از فعال کردن شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود نام برد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها عضو این شورا هستند و سعی خواهیم کرد به جامعه ایثارگری خدمت‌گزاری کیفی و کمی داشته باشیم.
گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات «منوچهر فتاحیان» سرپرست بنیاد استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و «رضا پارسیان‌نژاد» به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان معرفی شد.
محمود پاکدل همچنین در این سفر در دیدار با معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری استانداری برای حل مشکلات جامعه ایثارگری استان شد و افزود: بر اساس مصوبات سفرهای رئیس‌جمهوری محترم حداقل 10 درصد از اشتغال هر استانی باید به ایثارگران تعلق گیرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: اشتغال، مسکن و معیشت ایثارگران به‌عنوان مطالبات اصلی ایثارگران در دستور کار معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
پاکدل همچنین ساماندهی گلزار شهدا و لحاظ کردن سهم ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در مسکن ملی را از دیگر امور مهم بنیاد برشمرد و خواستار همکاری مسئولان عالی استان در این خصوص شد.
سیدجواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه مسئولیت در بنیاد کاری سخت و بسیار حساس است، اظهار کرد: جامعه ایثارگری همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همه ما در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسئولیت داریم.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر با خانواده‌های معظم شهیدان «عنایت‌الله بازگیر» و «سید عوض فرزادی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم تکریم و معارفه معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه ایثارگری ایثار و شهادت پارسیان نژاد برنامه ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی