Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر مکزیک در ایران با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، گییرمو پوئنته اوردوریکا سفیر مکزیک در ایران صبح امروز مهمان رئیس فدراسیون کشتی بود.

علیرضا دبیر در این دیدار که به منظور همکاری های مشترک دوجانبه بین فدراسیون کشتی ایران و فدراسیون کشتی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف ترسیم شده فدراسیون کشتی تعامل با سایر فدراسیون های بین المللی و امضای تفاهم نامه همکاری است که در قالب آن کشتی ایران می تواند از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به کشتی مکزیک کمک های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اشاره کرد: آماده ایم که میزبان تیم های کشتی مکزیک برای برگزاری اردوهای مشترک در کمپ تیم های ملی کشتی باشیم و همچنین نسبت به ارسال مربیان با دانش و توانمند ایرانی به کشور مکزیک برای آموزش کشتی گیران این کشور اقدام نماییم.

سفیر مکزیک نیز با استقبال از پیشنهاد فدراسیون کشتی، ابراز امیدواری کرد تا با رایزنی با فدراسیون کشتی مکزیک مقدمات امضای تفاهم نامه بین دو فدراسیون کشتی را مهیا کند.

در ادامه این نشست سفیر مکزیک بازدیدی از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه های کشتی شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی داشت و در جریان امکانات و زیرساخت های فراهم شده در این مجموعه قرار گرفت.

فدراسیون کشتی ایران در راستای اهداف بین المللی خود پیش از این نیز با فدراسیون های صربستان، بلغارستان، عراق، ترکیه و... اقدام نموده و به دنبال این است که کشورهایی که در آن رشته کشتی مورد توجه قرار دارد،  از پتانسیل بالای فنی و سخت افزاری کشتی ایران به جهت رشد و توسعه کشتی خود استفاده نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی سفیر مکزیک کشتی ایران کشتی مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:   فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی فدراسیون ایران برای سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی پروازی را به صورت چارتر اختصاص داده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.   در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.   پس از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.   متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.   گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در نخستین نشست کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد. ­

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران