Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی و مسئولان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی و مسئولان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با حضور حسن نورانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن نورانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ترویج و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه علی‌الخصوص در بین جوانان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگی در بنیاد است که نسبت به آن اهتمام ویژه داریم. این رسالت همگانی باید به بهترین شکل ممکن در بین مردم عملیاتی شود.
وی ادامه داد: ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت مسیر خود را بسازیم و رابطه خودمان را با جامعه ایثارگری نزدیکتر کنیم و این فرهنگ را به نسل جوان و آینده ترویج دهیم تا زحمات شهدا و جانبازان و آزادگان را قدردانی کرده باشیم.
در ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان نیز هم‌افزایی و مشارکت نهادهای انقلابی در پاسداشت شهدا را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: نباید به صورت جزیره‌ای و به گونه‌ای عمل کنیم که خدای ناکرده به یک خانواده شهید، بارها توجه شود و در حق دیگری اجحافی صورت گیرد.
وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما هستیم که به عنایت و دعای خیر آنها محتاجیم و باید تا نفس در سینه داریم از تجلیل و تکریم آنها غافل نشویم، چون غفلت از یاد شهدا باعث می‌شود که رنگ و بوی ایثار و جهاد و شهادت نیز در بین جامعه کمرنگ شود و دشمن دقیقا دنبال ایجاد همین فضاست.
سردار مرادحاجتی گفت: تا می‌توانیم باید با مشارکت، همکاری و هم‌افزایی کیفیت برنامه‌های ارزشی و معنوی استان را بهبود ببخشیم.
گفتنی است در این جلسه که دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، معاونین فرهنگی مناطق 1 و 2 بنیاد اهواز، رئیس اداره انتشارات بنیاد خوزستان و مسئولین امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان حضور داشتند، مدیران و کارشناسان فرهنگی هر دو نهاد در خصوص برگزاری بزرگداشت مادران، همسران و دختران شهدا، انجام منظم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برپایی مراسمات مشترک به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز