Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@17:25:50 GMT

افتتاح فرستنده دیجیتال در دره جوز رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۶۶۰

افتتاح فرستنده دیجیتال در دره جوز رفسنجان

به گزارش جام جم کرمان:احمدعلیرمضانی،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت:به برکت میلاد حضرت علی علیه‌السلام ۵٠٠ نفر از اهالی منطقه دره جوز از خدمات باکیفیت شبکه‌های تلویزیونی از امروز بهره‌مند شدند.

علیرمضانی،افزود:برای این کار ٣٠٠ میلیون تومان هزینه شده است و با نصب این فرستنده تقریبا ١٠٠درصد جمعیت رفسنجان تحت پوشش خدمات دیجیتال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی،فرماندار شهرستان رفسنجان در این باره گفت:این منطقه یکی از نقاطی بود که صداوسیما پوششی نداشت وبه همت صداوسیمای مرکز کرمان و همه گروه فنی این کار به خوبی انجام شد امروز افتتاح شد که مردم بتوانند از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

جلالی،نماینده مردم شهرستان رفسنجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:مردم رسانه ملی را به عنوان رسانه ای مطمئن و قابل اعتماد می شناسند و این امر موجب شده تا مردم نسبت به رسانه ملی گرایش بیشتری داشته باشند و اطلاعات و اخبار موثق و مطمئن خود را از این رسانه دریافت کنند.

وی افزود:این یکی از نعمات خوبی است که مردم مناطق محروم و کوهستانی بتوانند از برنامه های صدا وسیمای جمهوری اسلامی با میل و خواست خودشان نهایت بهره مندی را داشته باشند .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست

ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با تاکید بر اینکه روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کم رنگ شدن روش‌های سنتی تبلیغ نیست، گفت: تمام تلاش ما اجرای برنامه‌های اثربخش با برون‌سپاری فعالیت‌ها به مردم است و تمام تلاش ما این است که از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، چراکه اگر در رسانه کم کاری کنیم ضربه خواهیم خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در دنیای امروز تبلیغات در همه عرصه‌ها اهمیت زیادی دارد که این مهم در امور دینی که برنامه زندگی بشر است اهمیت صدچندان پیدا کرده است.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام جامعه قرآنی، کانون مداحان، بسیج، و رسانه‌ها را از جمله پشتوانه‌های مردمی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که این ظرفیت‌ها را با هم برای تبلیغات درست و بهنگام و اثرگذار هماهنگ کنیم.

رحیمی بر تلاش برای بومی‌سازی تبلیغات تأکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی منبر مجازی بر اساس زیست‌بوم استان از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان ایلام است.

وی برون‌سپاری فعالیت‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: مراسم ۱۲ ساعته‌ی نیمه شعبان امسال یک نمونه از این فعالیت‌ها بود که برای اجرای آن از هیئت‌ها و موکب داران دعوت شد و مردم هم مشارکت بسیار قابل توجهی داشتند و مردم هم علاقه خود را بیش از دیگر برنامه‌ها نشان دادند و برای برگزاری مراسم دهه‌ی کرامت نیز برای پای کار آوردن جامعه مداحان، اصناف و هیئات مذهبی برنامه‌ داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام برپایی پاتوق‌های گفت‌وگو، استفاده از ظرفیت متدینین، برنامه‌ریزی برای قشر خاکستری و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های عمومی‌تر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان