Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین لرستان: فرهاد زیویار ادامه داد: در هفته ای که گذشت وضعیت مرگ بر اثر کرونا در استان کمی افزایش داشت که همین موضوع ضرورت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دوچندان می کند.
وی بیان کرد: در بحث واکسیناسیون عمومی و به منظور افزایش سطح ایمنی در جامعه و کنترل شرایط کنونی بسیار مهم است که  هم استانی های محترم اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیویار افزود: طبق گزارش واصله در زمینه واکسیناسیون عمومی، تاکنون حدود 3/88 دوز اول، 6/77 دوز دوم و 7/29 دوز سوم واکسن در استان تزریق شده است.
استاندار لرستان تصریح کرد: در مقطع کنونی توجه به قشر کسبه با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال و لزوم دائر بودن کسب و کار و از طرفی کیفیت آموزش دانش آموزان به دلیل در پیش بودن تعطیلات نوروز اهمیت پیدا می کند، از این رو بسیار مهم است، رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این دو مورد، در دستور کار قرار گیرد.
 زیویار خاطرنشان کرد: در صورت بهبود شرایط در استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، هفته‌های آتی موضوع ارائه آموزش‌ها در مدارس به صورت حضوری در برنامه خواهد بود.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار لرستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی برای نخستین بار از موشک‌های الماس استفاده کرده است.

حزب الله لبنان اعلام کرده که روز گذشته در حمله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی و همچنین هدف قرار دادن تجمع گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک المناره از این نوع موشک‌ها استفاده کرده است.

حزب الله لبنان در همین رابطه تصاویر ویدئویی جدیدی نیز منتشر کرده است که بیانگر آغاز استفاده از از موشک‌های نوع الماس در نبرد کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

بنابراین گزارش، موشک‌های الماس از موشک‌های هدایت شونده محسوب می‌شوند که می‌توانند با عبور از سامانه‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی، نقاط ضعف آنها را مورد اصابت قرار دهند.

کد خبر 6091136 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور