Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلوارو موراتا برای دوشان ولاهوویچ در اولین بازی لیگ قهرمانانش آرزوی موفقیت دارد

آلوارو موراتا از نقش مکس الگری در ماندنی شدنش در یوونتوس گفت و می‌خواهد ثابت کند که مهره‌ای قابل اتکا برای تیم اوست.

طرفداری | در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس مهمان ویارئال خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس آلوارو موراتا مهاجم 29 ساله اسپانیایی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روحیه خوب یوونتوس

با رویکرد و پویایی متفاوتی نسبت به گذشته پا به مسابقه با ویارئال می‌گذاریم. ما به مشکلات و سختی‌ها واکنش خوبی نشان می‌دهیم. مثبت‌نگر هستیم و بیش از این نمی‌توانیم برای مسابقه فردا صبر کنیم. کاملا آماده هستیم و باید با فراموش کردن بازی‌های لیگ، روی موفقیت در اروپا تمرکز کنیم. ما از ماه گذشته، متحول شده‌ایم. ما هنوز اهداف زیادی داریم. می‌خواهیم رویاپردازی کنیم چون هرروز خیلی سخت تلاش می‌کنیم. گفتن این که پیش‌روی ما تا چه مرحله‌ای ممکن است، کمی سخت است اما لیگ قهرمانان، تورنمنتی بر پایه جزئیات و لحظه‌هاست. ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

سختی رویارویی با ویارئال 

بازی فردا خیلی مهم است. بردن در لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی نیست اما تیم‌های دیگر هم برای شکست دادن ما کار ساده‌ای نخواهند داشت. بازی آسانی برابر ویارئال در پیش نداریم. این بازی 50-50 است. ویارئال فرمش الان خیلی خوب است و سرمربی آن‌ها به حریف باج نمی‌دهد. ویارئال ایده‌های فوتبالی واضحی دارد. آن‌ها با توپ و بدون توپ، تیم خوبی هستند. باید فردا کامل باشیم و اشتباهی نکنیم. می‌دانیم که باید چه کارهایی انجام دهیم. 

ماندن در یوونتوس و آرزوی موفقیت برای ولاهوویچ

 الگری نقش مهمی در ماندن من در یوونتوس ایفا کرد. او کسی است که کیفیت مرا به خوبی می‌شناسد و به من اعتماد به نفس می‌دهد. بارسلونا؟ گذشته‌ها مهم نیست. الگری به من گفت من هم به اندازه ولاهوویچ برای تیم مهم خواهم بود. الگری به من اعتماد کرد و می‌خواهم پاسخ اعتمادش را بدهم. مهم نیست پست بازی من کجا باشد. مسئله مهم، پیروزی یوونتوس است. من در یوونتوس خیلی خوش‌حالم و اگر به من بود، همیشه در این تیم می‌ماندم. آمدن دنیس زکریا و دوشان ولاهوویچ به سود کل تیم بوده است. ولاهوویچ همیشه در تمرین اشتیاق بازی فردا را دارد. این چیزی است که به همه انگیزه می‌دهد. امیدوارم او فردا بتواند برای اولین بار در لیگ قهرمانان گلزنی کند. 

اخبار داغ 

فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلوارو موراتا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید