Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها از درآمد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مددجویان تحت حمایت این نهاد از محل اجرای طرح های نوغان خبر داد و اظهارکرد: امسال ۳۷۲ جعبه نوغان بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

وی گفت: میزان برداشت پیله ترکرم ابرایشم امسال توسط مددجویان ۱۳ هزار و ۶۵۰ کیلو گرم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۰۶ جعبه نوغان بین خانواده ها توزیع شد افزود: در مجموع تا کنون بیش از ۹۰۰ جعبه نوغان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: اکنون ۲ مرکز خرید تضمینی این محصول در استان راه اندازی شده است که پس از خریداری پیله‌ها و خشک کردن آن‌ها برای تولید نخ به استان‌های دیگر صادر و سپس نخ‌های تولیدی توسط امداد مجدد خریداری و در اختیار مددجویان بافنده قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیله های تر تولیدی مددجویان ۱۰ درصد بیشتر از نرخ بازار توسط کمیته امداد خریداری می شود.

الهی راد در ادامه به اجرای طرح راهبری شغلی اشاره کرد و افزود: برنامه امسال در این زمینه اشتغالزایی برای بیش از ۲ هزار و ۷۱۴ نفر بود که تا کنون برای هزار و ۷۹۶ نفر در این زمینه اشتغالزایی شده است.

وی افزود: بسیاری از مددجویان کمیته امداد، استعداد و توانایی کار دارند، اما شرایط و سرمایه کافی برای ایجاد شغل ندارند بر این اساس کمیته امداد با پرداخت تسهیلات ارزان، آن‌ها را در مسیر خودکفایی قرار می‌دهد که طی امسال تا کنون هزار و ۲۴۲ نفر به خودکفایی رسیده اند.

وی گفت: این نهاد در تلاش است تا با زنجیره سازی طرح های اشتغال زمینه توانمندی و خودکفایی خانواده های بیشتری را فراهم نماید.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی مددجویان خراسان شمالی کمیته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان