Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:48:24 GMT

هفت بیمار کووید ۱۹ در استان مرکزی جان باختند 

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۳۲۷

هفت بیمار کووید ۱۹ در استان مرکزی جان باختند 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید «محمد جمالیان»، افزود: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی، ۳۶۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شده است.
وی اظهار داشت: از مجموع بیماران شناسایی شده در استان، ۳۷ مورد در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی اراک گفت: ۳۲۸ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز به‌ صورت سرپایی درمان گرفتند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش در منزل قرنطینه باشند.
جمالیان افزود: شمار مبتلایان کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی به ۱۲۰ هزار و ۹۲ نفر رسیده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۹۴ نفر در استان مرکزی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته‌اند.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اراک استان مرکزی کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در حوزه ارتقاء روشنایی طولی و نصب حفاظ بتنی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به تلاش بی وقفه برای افزایش سطح ایمنی در شبکه راه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ پروژه بزرگ در حوزه ارتقا روشنایی طولی راه‌ها و نصب حفاظ میانی بتنی در جاده‌های استان مرکزی فعال است.

وی افزود: برای اجرای این ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با تشریح فرآیند اجرای این پروژه‌ها گفت: در حال حاضر چهار طرح اجرای حفاظ میانی بتنی در مجموع به طول ۴۷ کیلومتر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در محورهای اراک - راهجرد، اراک - بروجرد، شازند - دوراهی و کمربندی غربی دلیجان فعال است.

جهانی افزود: اجرای شش طرح روشنایی و یک طرح ایمن سازی فیزیکی از دیگر اقدامات مهمی است که هم اینک در سطح شهرستان‌های استان مرکزی در دست اقدام است.

وی اعتبار تأمین شده برای اجرای این طرح‌ها را ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: احداث ۱۷ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای تفرش - سلفچگان، تفرش - فراهان و شازند - دوراهی، احداث روشنایی نقطه‌ای برای ایمن سازی تقاطع راه روستایی طرمزد با راهزان، رفع خاموشی‌های دو محور اراک - سلفچگان و اراک - بروجرد بعلت سرقت تجهیزات ایمنی، نصب دو برج نوری در محدوده ایست و بازرسی شهر دلیجان و ایمن سازی فیزیکی ۳۰ دماغه در سطح راه‌های استان از مجموعه اقدامات مهم و بزرگی است که در راستای افزایش سطح ایمنی راه‌ها اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، پروژه‌های دیگری نیز در حوزه ارتقا ایمنی راه‌ها با رویکردهای دیگر از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار، رفع نقاط مستعد حادثه، ترانشه برداری، اجرای شیب شیروانی، رفع نقاط پرتگاهی، ایمن سازی تقاطعات همسطح راه‌های فرعی و روستایی، نصب انواع تابلو و علائم، خط کشی و… نیز بصورت پیمانی و امانی در حال اجراست.

کد خبر 749841

دیگر خبرها

  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد