Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هدف اصلی ما در شرایط کنونی فدراسیون فوتبال، حمایت و عبور از این وضعیت در جهت حضوری موفق در جام جهانی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان قاضی‌زاده هاشمی درباره نشست امروز با اعضاى هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به دعوت عزیزان در فدراسیون با اعضای هیئت رئیسه جلسه‌ای داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات مختلفی در این نشست مطرح شد. با توجه به سال پرکار پیش‌رو از فروردین تا پایان 1401، ضرورت داشت حمایت معنوی از مجموعه فدراسیون و هیئت رئیسه صورت بگیرد و نشان بدهیم که مجلس و سایر قوا در کنار فوتبال ملی هستند.

وی افزود: یکی از کارهایی که به شکل خاص با قید نام فدراسیون داریم، در بودجه 1401 فدراسیون‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی شاخص امیدواریم مجلس بتواند حمایت لازم را در بودجه داشته باشد و فدراسیون مورد حمایت اعتباری قرار بگیرد. درباره عدد آن هم به محض نهایی شدن، رسماً اعلام می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مسئله اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اصلی‌ترین نکته این بود که وضعیت جاری را در نظر بگیریم و کمک‌هایی داشته باشیم تا با حمایت دستگاه‌های مربوطه، تیم‌های ملی مورد حمایت باشند. بحث اساسنامه هم بود که مجموعه فضاها را منعکس کردیم که امیدواریم این روند و موضوعات مربوطه به جد در دستورکار قرار بگیرد و روند مجلس را مرور کردیم. ان‌شاءالله با روند حقوقی و قانون‌گذاری مناسب درباره اساسنامه پیش برویم. شروع بررسی اساسنامه به مجلس صورت گرفته، ولی روند بررسی براساس آیین‌نامه داخلی مجلس مشخص است. مکاتبه‌ای با رئیس مجلس صورت می‌گیرد تا معاونت مجلس نظر کارشناسی بدهد و پیش برویم. وارد بحث‌های ویژه نمی‌شوم. باید درباره مکاتبات و ملاحظات قبلی در فضایی دیگر حرف بزنیم. کشورمان ساختارهای رسمی و مشخص دارد و برداشت‌مان این است که گارانتی‌هایی که قبلا مطرح بوده، بر اساس الزامات ساختار حقوقی کشور نبوده است. بخش عمده‌ای از مباحث امروزمان با هیئت رئیسه در همین باره بود و باید طی مسیرش در زمان خودش پیش برود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: امروز پس از چند سال پایم را داخل فدراسیون فوتبال گذاشتم و آخرین بار سال 1395 بود. با قصد کمک به ورزش و فوتبال ملی آمده‌ایم. حضورمان در راستای حمایت از تیم هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون است. ماجدی چهره‌ای فوتبالی است و امیدوارم موفق باشد. هدف اصلی ما در این شرایط فدراسیون، حمایت و عبور از این وضعیت در جهت حضوری موفق در جام جهانی است. من و فروردین پیش از اعزام به بحرین در اردوی کیش حاضر شده بودیم و در کنار تیم بودیم. نگاه‌مان تقویت فوتبال ملی است و فدراسیون به پشتیبانی نیاز دارد. پیگیری‌هایی بعدی هم در همین راستا خواهیم داشت.

وقتی دبیرکل فدراسیون فوتبال همه واقعیت را نگفت/ ماجرای قرارداد یورویی و ریالی مهدوی‌کیا چیست؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه فوتبال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند