Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ آیا می‌دانستید که بعضی از افراد ممکن است به خاطر ضربه ناگهانی به سر جان خود را از دست بدهند؟ البته در صورتی که ضربه خیلی شدید باشد. مراقبت های بعد از ضربه اهمیت بسیار زیادی دارد. به خاطر همین بعضی از کارها هستند که بعد از ضربه به سر، نباید آن ها را انجام دهید که در این قسمت از راجع به این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد:

بعد از ضربه به سر هرگز برای مراجعه به پزشک معطل نکنید

تیم تحقیقاتی اعلام کرده مهم ترین چیزی که بعد از ضربه به سر باید در نظر داشته باشید، این است که در سریع ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید، زیرا ممکن است خونریزی داخلی اتفاق افتاده باشد اما هیچ علائمی از خودش نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پزشک متوجه شود که شما خونریزی داخلی دارید، می‌ تواند اقدامات موثری را به انجام برساند و فشار مغز را کاهش دهد و مقداری از استخوان‌ ها را بردارد و تجمع خون‌ های ریخته شده را از بین ببرد که همین باعث می‌ شود تا شما ریکاوری شوید اما اگر به پزشک مراجعه نکنید، خطرات بی شماری در پی خواهد داشت؛ پس هرگز برای انجام این کار تعلل نکنید.

علائم نگران کننده بعد ضربه به سر

بعضی از علائم هستند که نشان می دهد شما نیاز به مراجعه به پزشک و آزمایش دارید. سر درد، احساس گیجی و سردرگمی، حالت تهوع و استفراغ و مشکلات مربوط به تکلم نشان می‌ دهد که مغزتان آسیب جدی دیده است و باید سریعاً آزمایش دهید. اگر از داروی رقیق کننده خون استفاده می کنید یا سن تان خیلی بالا است، این خطر برای شما بیشتر است و ممکن است سرتان آسیب های زیادی داشته باشد؛ پس تا دیر نشده، به پزشک مراجعه کنید و آزمایش دهید.

پزشک می تواند سریعا تشخیص صحیح را اعلام کند

فرقی ندارد که سرتان خیلی کم برآمده شده باشد یا کبودی خیلی زیادی داشته باشد. در هر صورت پزشک است که باید تشخیص دهد چه اتفاقی برایتان رخ داده و میزان آسیب به سرتان چه قدر بوده است.

اگر کسی به سرش آسیب رسید؛ هرگز تنهایش نگذارید

متخصصان بر این عقیده هستند کسی که آسیب دیدگی سر داشته است را هرگز نباید تنها بگذارید، زیرا ممکن است نیاز به مراجعه اورژانسی به پزشک پیدا کند. شاید در وهله اول خوب به نظر برسد و متوجه نشود که شرایط وخیم است.

به خاطر همین توصیه ما این است که حداقل تا 24 ساعت او را تنها نگذارید‌. ممکن است این افراد مشکلاتی مانند خواب‌آلودگی، تغییرات شخصیتی، کاهش سطح هوشیاری، تشنج، ضعف، بی حسی یا لرزش بدن را تجربه کنند که در چنین شرایطی حتما باید اورژانس را خبر کنید.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مغز ضربه مغزی ضربه به سر خونریزی مغزی سر و گردن اخبار مرتبط آشنایی با علائم نگران کننده بعد از ضربه به سر بهبودی ضربه مغزی در کودکان با فعالیت های فکری علائم خونریزی مغزی مغز دختران و پسران مبتلا به اوتیسم چه تفاوت هایی دارد؟ جلوگیری از ابتلا به زوال عقل با این خوراکی! عملیات های ریاضی چگونه در مغز انجام می شود؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پشت پرده جهش قیمت وام مسکن کیست؟ قیمت خودروهای مکث موتور + جدول قیمت کاملاسفند ۱۴۰۰) اشتباهاتی که بعد از ضربه به سر نباید انجام داد هوای این شهرها بحرانی و خطرناک اعلام شد تضمین برای بقای برجام بی فایده است قیمت خودروهای جِی ام سی + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) قیمت خودروهای مزدا + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) ارتش روسیه در مرز اوکراین است قیمت پرشیا چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) پوتین اوکراین را به عملیات علیه دونباس متهم کرد اختلاف عجیب قیمت برنج در بازار با قیمت دستوری دولت محبوب ترین‌ موبایل های بازار چند؟ (جدول) قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) شاسی بلند سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) این بدترین تراکتور تاریخ است! + عکس تارا اتوماتیک ۳۰ میلیون تومان ارزان شد! + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) اهمیت تزریق دوز سوم واکسن در پیشگیری از اومیکرون تمدید ممنوعیت پرواز پهپاد در امارات قیمت خودروهای دانگ فنگ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) یک «گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی» شامل پنج نفر کشته شدند «دانشجوی ستاره‌دار» در هیچ جای قانون نیست قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) بررسی کامل وضعیت استقلال و پرسپولیس در آستانه بورسی شدن حجم تسهیلات تکلیفی بانک ها چقدر است؟ دنا پلاس صفر ارزان می شود؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) قیمت یک شانه تخم مرغ چند؟ (جدول) کودتای سوم اسفند؛ دست انگلستان یا اراده رضاخان؟ قیمت خودروهای کیا + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) وریا اختلافش را با آنفالو علنی کرد + عکس خودروهای لوکس توقیفی غیب شدند! هایما در نمایندگی ها چند؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) شعار انتخاباتی که تبدیل به معضل کاربران فضای مجازی شد ماجرای قرارداد یورویی و ریالی مهدوی کیا چیست؟ مرندی: اسرائیلی‌ها نقشی در مذاکرات وین ندارند قیمت ال نود صفر ارزان شد + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) هزینه سفر به دیار پاسارگاد و تخت جمشید چقدر است ؟ + جدول صادرات دام زنده سبک و سنگین ممنوع شد قیمت خودروهای کی ام سی + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) قالیباف: رییس جمهور اعلام کرد هر موقع نیاز باشد در مجلس حاضر می شود مصرف دارو‌های خواب چه عوارضی ایجاد می کند قیمت خودروهای فردا + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) چرا گاهی احساس خستگی و بی حالی می کنیم؟ رییسی: تحولات منطقه به خوبی نشان داد که تنها مقاومت جواب می‌دهد ​کشف بیش از۶ هزار مرکز غیرمجاز رمز ارز در کشور قیمت ساینا دنده ای صفر چند؟ + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) پیش فروش ایران خودرو، عرضه ۸ محصول + جزییات موبایل های ۵ میلیونی بازار (جدول) مدیرعامل سابق ایران خودرو به دادسرا احضار شد امارات با چه برنامه ای تجارت خود را رشد می دهد؟ واکنش وریا غفوری به خبر اخراج: انگار عده ای هول هستند تا من را در اختیار باشگاه بگذارند! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مغز ضربه مغزی ضربه به سر خونریزی مغزی سر و گردن بعد از ضربه به سر جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ۲ اسفند ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به ۳ دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی ۳ خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.

به گزارش مشرق، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان