Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره مدیریت ورزشی( المپیک سولیداریتی ) ویژه مدیران و مسئولان ورزش ارتش با حضور رئیس کمیته ملی المپیک آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ارتش، دوره مدیریت ورزشی تحت عنوان (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران و مسئولان ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سرهنگ حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و با شرکت 40 نفر از مدیران و مسئولان تربیت بدنی ارتش و نیروهای تابعه آجا به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری به عنوان مدرس بخش نخست، تدریس مبحث ورزش و صلح و همچنین توسعه فرهنگی-اجتماعی از طریق ورزش را بر عهده داشت. در ادامه، سرهنگ امیدی ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری‍‌های رئیس و مدیران کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک با سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: با توجه به اوامر فرمانده کل ارتش و همچنین نگاه ویژه هیئت رئیسه آجا در خصوص توسعه ورزش در ارتش علی الخصوص توسعه علمی و آخرین دستاوردهای علوم ورزشی در حوزه رقابت‌های بین المللی، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک و سیزم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوره مذکور برای مدیران ارشد و مسئولان حوزه های مختلف تربیت بدنی و آمادگی جسمانی آجا و نیروهای تابعه پیش بینی و امروز با تلاش های فیمابین آکادمی ورزش ارتش و آکادمی ملی المپیک شاهد برگزاری این دوره ارزشمند هستیم.

دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران تربیت بدنی ارتش که از دیروز آغاز و تا 4 اسفندماه ادامه خواهد داشت، نخستین دوره مدیریت ورزشی است که پس از شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری در مجموعه کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

مبانی و رهبری در جنبش المپیک، بازی های المپیک نوین، پایداری از طریق ورزش، ارتقای توانایی های راهبری در مربیگری، محافظت از ورزشکاران جوان، اخلاق در ورزش، مبارزه با دوپینگ، ورزش و مراجع دولتی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت و ارزیابی عملکرد از جمله سرفصل هایی است که در این دوره به آن پرداخته خواهد شد.

صالحی امیری، نصرالله سجادی، امیر سرتیپ جمشید فولادی، مهرزاد حمیدی، هومن بهمن پور، عباسعلی گائینی، محمدیان و جواد آزمون اساتید این دوره هستند.

برگزاری مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران/ صالحی امیری: تاریخ شفاهی چراغ راه ورزش است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری المپیک سولیداریتی آکادمی ملی المپیک دوره مدیریت ورزشی کمیته ملی المپیک تربیت بدنی ارتش صالحی امیری ویژه مدیران ورزش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال