Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طلایی‌منش در نشست خبری بعد از دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: به دلیل اینکه تعطیلات نیم فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم در این دیدار عملکرد خوبی را نتوانستیم در زمین ارائه دهیم.

وی افزود: متأسفانه در تعطیلات نیم فصل حتی یک مسابقه تدارکاتی هم نداشتیم و همین موضوع عملکرد بازیکنان‌مان را تحت شعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از نتیجه بازی رضایت دارم، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که بعد از هفته‌ها توانستیم پیروز شویم و به شدت نیز به این برد احتیاج داشتیم اما در مجموع از بازی که امروز ارائه دادیم رضایت ندارم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: کیفیت زمین مسابقه نیز باعث افت بازیکنان‌مان شده بود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به عملکرد داور مسابقه بیان کرد: به نظرم یکی از ضعیف‌ترین داوری‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را شاهد بودیم و داور اصلاً تمرکز لازم را نداشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: داور تنها با کارت‌های خود سعی در کنترل بازی داشت و به نظرم در گرفتن پنالتی دوم هم کاملاً اشتباه کرد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته هجدهم با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین‌سازی تبریز گذشت.

کد خبر 5430247

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان ماشین سازی تبریز لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏