Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:33:25 GMT

آتش سوزی در تیراژه تهران مهار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۷۵۴

آتش سوزی در تیراژه تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: حادثه آتش سوزی دو باب مغازه در مجتمع تیراژه در غرب تهران با هفت مصدوم مهار شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، سیدجلال ملکی شامگاه دوشنبه پس از پایان عملیات آتش نشانان گفت: در طبقه همکف این مجتمع تجاری یک مغازه فست فود به وسعت ۴۰ متر دچار آتش سوزی شد که حجم زیاد آتش به قسمت زیرزمین و به یک مغازه پوشاکی نیز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان با آتش کاملا شعله ور مواجه شدند، افزود: ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی وارد عملیات مهار شدند و لحظاتی قبل این آتش خاموش شد.

وی با بیان اینکه از محل این دو مغازه حدود ۱۰ سیلندر گاز ۵۰ کیلویی خارج شد، گفت: وجود این وسایل بسیار خطرناک است و در این حادثه نیز انفجار مختصری بدلیل وجود سیلندرهای گاز روی داد.

علت این حادثه در دست بررسی است.

همچنین یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: در این حادثه تکنسین های اورژانس هفت مصدوم را روانه مراکز درمانی کردند ضمن اینکه حدود ۱۰ مصدوم نیز در محل بصورت سرپایی درمان شدند.

مجتمع تجاری و تفریحی تیراژه در غرب پایتخت و در محدوده اشرفی اصفهانی و باغ فیض قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر گرگان گفت: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش ایلنا، موسی الرضا صفری اظهار کرد: این حادثه در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

وی گفت: این آتش سوزی که شعله های آن از پنجره به بیرون زبانه می کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.علت حادثه در دست بررسی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج