Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژاکس با خانواده بازیکن سابقش که دیگر قادر به فوتبال بازی کردن نیست، به توافق رسیده است. 

آژاکس مبلغ قابل توجهی را به خانواده عبدالحق نوری پرداخت می کند.

طرفداری - سایت رسمی باشگاه | عبدالحق نوری در  سال 2017 و طی یک بازی دوستانه در اتریش دچار ایست قلبی شد. به سبب این اتفاق، هافبک سابق آژاکس دچار آسیب مغزی جدی و دائمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژاکس بعد ها تایید کرد که مراقبت های پزشکی از عبدالحق نوری کافی نبود و به عنوان کارفرما مسئولیت عواقب آن را قبول کرد. حالا و پس از گذشت 4 سال و نیم، خانواده نوری و باشگاه آژاکس بر سر غرامتی که باشگاه ملزم به پرداخت آن است، به توافق رسیده اند. در نتیجه این توافق، اقدام خانواده نوری و پیگیری های قانونی اش به کمیته حکمیت فدراسیون فوتبال هلند متوقف شد. بر اساس این مذاکره و توافقی که صورت گرفت، باشگاه آژاکس به عنوان غرامت از کارافتادگی، 7850000 یورو به خانواده عبدالحق نوری 24 ساله پرداخت می کند. آژاکس همچنین پیراهن شماره 34 را به احترام هافبک سابقش بازنشسته کرده و به پرداخت هزینه های درمان و نگه داری نوری ادامه خواهد داد. 

اخبار داغ 

فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالحق نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود