Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:00:17 GMT

تساوی خانگی سانتا کلارا با محبی مقابل یاران نیازمند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۴۲۱۰

تساوی خانگی سانتا کلارا با محبی مقابل یاران نیازمند

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم فوتبال پرتغال، تیم فوتبال سانتاکلارا از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه در دیداری خانگی به مصاف پورتیموننزه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

یکی از نکات جالب این دیدار همسایگی دو تیم در جدول بود و به همین خاطر هر دو تیم با انگیزه زیادی در زمین حاضر شدند با گرفتن امتیاز خود را از دیگری جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نیازمند دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه مانند دیدارهای قبلی نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. از طرفی محمد محبی مهاجم ایرانی سانتاکلارا بر خلاف دیدارهای قبلی  کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۲ وارد زمین مسابقه شد.

با این حال این اول تیم میزبان بود در دقیقه ۴۳ روی گل لینکولن دروازه باز کرد تا یاران محبی در نیمه نخست پیروز باشند. در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام‌بود، فهد موفی‌ دفاع راست مراکشی پورتیموننزه در دقیقه ۸۰ بازی‌ را به تساوی کشاند.در ادامه نبز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا این جدال با تساوی خاتمه بیابد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

سانتا کلارا در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده ۱۰ جدول جای دارد. پورتیموننزه نیز با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

درحال حاضر پورتو با ۶۳ امتیاز صدر نشین است و اسپورتینگ و بنفیکا در تعقیب این تیم برای صدرنشینی هستند.

برچسب‌ها پرتغال محمد محبی پیام نیازمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرتغال محمد محبی پیام نیازمند پرتغال محمد محبی پیام نیازمند دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم