Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حاجی‌حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های مقاومت گلساپوش و دهیاری ملاباشی یزد در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سعادت درچه اصفهان، آبی‌پوشان کرمان و سرخ‌پوشان سقز کردستان همگروه شدند.

وی با بیان اینکه از مدتی قبل تمرین ۲ نماینده فوتبال ساحلی استان در لیگ آغاز شده است ادامه داد: این رقابت‌ها از ۱۱ تا ۱۵ اسفندماه جاری  به صورت دوره ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود که زمان بازی تیم‌های یزد دقیق توسط فدراسیون اعلام می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال ورزشی اظهار کرد: طبق مقررات فدراسیون ۱۰ تیم در ۲ گروه در سطح کشور رقابت‌های خود را نظم و ترتیب برگزار می‌کند که در پابان تکلیف چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شود و بازی‌ها تا تعیین تیم قهرمان پیگیری می‌شود.

حاجی‌حسینی ابراز امیدواری کرد تیم‌های مقاومت گلساپوش و دهیاری ملاباشی در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌شود موفق باشند و برای استان در این رشته همانند گذشته افتخار کسب کند که موضوع مهمی مهم  است .

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

  

برچسب‌ها فوتبال ورزش‌های ساحلی یزد وزارت ورزش و جوانان گلساپوش یزد فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزش های ساحلی یزد فوتبال ورزش های ساحلی یزد وزارت ورزش و جوانان گلساپوش یزد فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه کشور
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد