Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:11:29 GMT

وضعیت سلامتی محمد کاسبی از زبان دخترش

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۰۰۶

وضعیت سلامتی محمد کاسبی از زبان دخترش

باشگاه خبرنگاران جوان - یلدا کاسبی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از ابتدای دی ماه پدرم در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان بستری بود و معالجات روی وی انجام می‌شد، طی این مدت پزشکان تمام تلاش خود برای ایجاد در وضعیت قلبی پدر را انجام دادند.

وی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه به غیر از مشکلات جسمانی ناشی از بیماری قلبی پدر از لحاظ سطح هوشیاری شرایط خوبی دارد و به راحتی با تمامی اعضای بیمارستان و خانواده ارتباط برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افراد زیادی به ملاقات وی آمده اند و پدر با آن‌ها به راحتی مکالمه کرده است.

وی درباره دلیل انتقال پدر خود به بیمارستان قلب شهید رجایی اضافه کرد: دیروز و در ادامه مسیر معالجات پدر از بیمارستان عرفان به بیمارستان قلب شهید رجایی منتقل شد. وی در حال حاضر در بخش بستری است.

دختر محمد کاسبی با اشاره به عمل قلب پیش رو برای محمد کاسبی خاطرنشان کرد: بنا به تشخیص پزشکان پدر باید تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، به همین دلیل این انتقال صورت گرفته و ما منتظریم تا پزشکان معالج برای انتخاب نوع عمل جراحی و ادامه روند درمان تصمیم نهایی را بگیرند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد کاسبی اخبار هنرمندان محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز